طولانی ترین بازی های جهان باز

بازی هایی وجود دارند که ممکن است از دست آنها بخاطر طولانی بودن داستانشان خسته شوید چراکه در حالت نرمال آنها و بدون استفاده از هیچ افزونه و هکی که روند بازی را سریعتر کند ممکن است ساعت ها طول بکشد و در یکی دو ساعت تمام نشوند. با گیم پوینت همراه باشید تا چند عدد از طولانی ترین بازی های جهان باز را به شما معرفی کنیم.

طولانی ترین بازی های جهان باز
طولانی ترین بازی های جهان باز

GTA V

آنچه در این مقاله می‌خوانید

بازی GTA V یک بازی بسیار جذاب است که در سال 2013 منتشر شد و تا به الان (و احتمالا برای همیشه??) یکی از بازی هایی است که گیم پلی بسیار طولانی شامل 100 ساعت گیم پلی را دارد که داستان 3 شخصیت را برای شما بازگو میکند. در این بازی مرحله های فرعی زیادی نیز وجود دارند که میتوانید انجام دهید. این بازی یکی از بازی های بسیار جذاب و محبوب راک استار است.

GTA V
GTA V

Red Dead Redemption 2

بازی red dead redemption 2 شما را به عصر کابوی ها میبرد و داستان گروهی را روایت میکند که به دنبال زندگی بهتر از زندگی خود هستند و مجبور میشوند دست به خلاف هایی نیز بزنن که هویت قبلی شان لو نرود و همچنین مال و اموالی به دست بیاورند. گیم پلی این بازی و همچنین گرافیک آن بسیار جذاب است و میتوان آن را یکی از لذت بخش ترین بازی های ممکن دانست.

گیم پلی این بازی شامل حدودا 156 ساعت است.

Red Dead Redemption 2
Red Dead Redemption 2

The Witcher 3 Wild Hunt

بازی The Witcher 3 Wild Hunt یک بازی بسیار محبوب در دنیایی فانتزی که جهان های موازی بسیاری در آن وجود دارند و در آنها انسان‌ها، الف‌ها، دورف‌ها، هیولاها و سایر موجودات در این اقلیم زندگی میکنند. این بازی توانسته محبوبیت بسیاری را کسب کند و همچنین گرافیک زیبای آن همه را شگفت زده کند.

گیم پلی این بازی شامل حدودا 173 ساعت بازی است.

The Witcher 3 Wild Hunt
The Witcher 3 Wild Hunt

Elite : Dangerous

بازی elite dangerous یک بازی محبوب که به شما یک سفینه فضایی میدهد و شما را در ستارگان رها میکند تا در آن به روایت داستان و بزرگ کردن خود بپردازید. این بازی در سال 2017 منتشر شد و شامل بخش مولتی پلیر بسیار جذابی است که میتواند شما را ساعت ها سرگرم کند. بخش داستانی این بازی شامل حدودا 213 ساعت گیم پلی است که روز ها میتواند شما را سرگرم بازی کند.

Elite : Dangerous
Elite : Dangerous

این بود معرفی چند عدد بازی جهان باز با طولانی ترین گیم پلی بازی ها ، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *