4 کانال یوتیوب برای یادگیری برنامه نویسی

کانال آموزش برنامه نویسی : امروزه زبان های برنامه نویسی بسیاری وجود دارند اما یادگیری برنامه نویسی کار ساده ای نیست به دلیل اینکه سایت ها و فیلم های آموزشی زیادی وجود دارند اما بیشتر آنها جوری توضیح میدهدند که انگار فردی که درحال یاد گیریست قبلا برنامه نویسی بلد بوده. در این مقاله 4 کانال یوتیوب را به شما معرفی میکنیم که میتوانید در آنها به یاد گیری برنامه نویسی مشغول شوید. با گیم پوینت همراه باشید.

یادگیری برنامه نویسی
یادگیری برنامه نویسی

The Coding Train

آنچه در این مقاله می‌خوانید

چنل The Coding Train یکی از بهترین چنل های یوتیوبی آموزش برنامه نویسی برای افراد مبتدی هستش و در آن تعداد بسیار زیادی ویدیو قرار داره و هر چیزی رو میتونید از مسائل مبتدی در آن یاد بگیرید. ویدیو های این کانال به زبان ساده ای توضیح داده شدن و بسیار تعاملی هستن.

The Coding Train
The Coding Train

Edureka

یکی دیگه از کانال های محبوب برای یادگیری برنامه نویسی از سطح مبتدی. این کانال ویدیو های از پیش ظبت شده ای با ادیت بسیار خوب داره که به زبان بسیار ساده ای به شما زبان برنامه نویسی رو آموزش میده. همچنین در برخی ویدیو ها ، فیلم افراد مشهور و دست اندرکاران به نمایش میزاره

Edureka
Edureka

Camputerphile

یک کانال بسیار بزرگ آموزش برنامه نویسیو علم و فناوری ، سطح ویدیو های ایم کانال برای افراد متوسط که از سطح جونیور بالاتر هستن ساخته شده و به سادگی آموزش برنامه نویسی ارائه میده. این کانال هر چیزی مربوط به کامپیوتر رو پوشش میده و ویدیو هایی بسیاری نیز درباره علوم و فناری تا حالا منتشر کرده.

Camputerphile
Camputerphile

Tech With Tim

پایتون و جاوا اسکریپت ، زبان های اولیه ای برای برنامه نویسی که این ویدیو های آموزشی ساخت هر نرم افزاری رو با اونها ارائه میده ، سطح ویدیو ها مبتدی است و میتوانید به سادگی با آن راه بیایید.

Tech With Tim
Tech With Tim

این بود از معرفی 4 کانال آموزش برنامه نویسی یوتیوب ، نظرات خود را برای ما به اشتراک بگذارید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *