بازی های هیجان انگیز برای موبایل

بازی های زیادی مخصوص موبایل ساخته شده اند که بسیار هیجان انگیز اند و میتوانند انرژی شما را تخلیه کنند و یا بسیار اعصاب شما را به هم بریزند. در این مقاله چند عدد از این بازی ها را به شما معرفی میکنیم.

این بازی ها ، بازی های ساده ای نیستند و میتوانند حتی روی روحیات شما تاثیر گذار باشند و یا آنقدر حس خوبی به شما بدهند که روزانه بخشی از وقتتان را روی آنها بگذارید. با گیم پوینت همراه باشید.

بازی های هیجان انگیز برای موبایل
بازی های هیجان انگیز برای موبایل

Geometry Dash World

آنچه در این مقاله می‌خوانید

بازی Geometry Dash World بسیار هیجان انگیز و بسیار جالب است ، در این بازی شما نقش یک مکعب را دارید که یک مسیر را بدون توقف طی میکند و در بین را با موانعی مواجه میشوند که باید شما با استفاده از کلیک کردن آنها را طی کنید و به جلو بروید. در بین مسیر با رنگ های بسیار جالب و زمینه ای که هیولاها در آن هستند نیز رو به رو میشوید.

Geometry Dash World
Geometry Dash World

Mortal Kombat

بازی Mortal Kombat را همگی میشناسیم زیرا در اولین کنسول ها و اولین کامپیوتر ها منتشر شد و ممکن است هر کسی آنرا دیده و یا بازی کرده باشد. در این بازی مانند بازی کنسول و کامپیوتر شما میتوانید در بین 130 کاراکتر ، کاراکتر مورد نظر خود را انتخواب کنید و به جنگ های وحشتناک با دیگر کاراکتر ها بپردازید. حجم این بازی روی گوشی بسیار کم است.

Mortal Kombat
Mortal Kombat

Raid Shadow Legends

در این بازی بسیار خاص شما در نقش چند مبارز هستید که باید دنیا را نجات دهید ، در این بین باید با اژدها ها و مبارزان دیگه نیز بجنگید و تیم خود را بزرگ کنید. این بازی از گرافیک خوبی نسبت به پلتفرم آن یعنی گوشی برخوردار است. این بازی نیز دارای بخش آنلاین است و میتوانید آنرا چند نفره نیز تجربه کنید.

 Raid Shadow Legends
Raid Shadow Legends

Trials Frontier

در این بازی شما در نقش یک موتور سوار هستید که باید از نقطه شروع به نقطه پایان برسید و مرحله بازی را تمام کنید ، در این بین موانعی وجود دارند که باید با مهارت های رانندگی خود از آنها عبور کنید و امتیاز کسب کنید. این بازی از گرافیک زیبایی برخوردار است و تجربه آن لذت بخش است.

Trials Frontier
Trials Frontier

این بود از معرفی چند بازی هیجان انگیز که میتوانند انرژی شما را تخلیه کنند. شما چه بازی هایی را میشناسید؟ در بخش نظرات برامون بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *