جزئیات بازی ها

بازی های زیادی برای پلتفرم های زیادی تا به حال ساخته و منتشر شده اند که در آن میتوانید جزئیات قرار داده شده زیادی را ببینید که میتوانند جالب باشند و بتوانیم در روند بازی از آن ها استفاده کنیم و یا بی استفاده که اتفاقی با آنها رو به رو شویم و تعجب کنیم. با گیم پوینت همراه باشید تا چند تا از این جزئیات در بازی ها را به شما معرفی کنیم.

جزئیات بازی ها
جزئیات بازی ها

legend of zelda breath of the wild

در این بازی شما در یک دنیا بزرگ قرار دارید و میتوانید در آن اصلحه های بسیار زیادی را پیدا کنید و از بازی با این گرافیک عالی لذت ببرید اما یک المان در بازی وجود داشت و آن هم شکستن شمشیر ها بود. اگر در این بازی زیاد با یک شمشیر مبارزه میکردید آن شکسته میشد و کارایی خودشو از دست میداد و باید دنبال صلاح جدیدی بودید.

legend of zelda breath of the wild
legend of zelda breath of the wild

skyrim

بازی نقش آفرینی مانند skyrim از این المان برخوردار هستند که شما حجم مشخصی برای حمل اصلحه ها و مهمات داشته باشید و تا حدی تنها بتوانید مهمات با خود ببرید اما در این بازی در صورتی که در کوله خود اصلحه و مهمات زیادی داشتید ، وزن کاراکتر شما سنگین میشد و نمیتوانستید برخی کار ها را مانند دویدن انجام دهید و باید بین حمل این وزن و یا استفاده از برخی قابلیت ها یکی را انتخواب میکردید.

skyrim
skyrim

red dead redemption 2

همه ما بازی red dead redemption 2 را با جزئیات آن میشناسیم زیرا آنقدر جزئیات در این بازی با گرافیک بالا گنجانده شده که در بعضی مواقع فرق آن با واقعیت را تشخیص نمیدهیم ، در این بازی اگر دقت کرده باشید بیضه اسب های نر در قسمت های گرم نقشه بازی منبسط میشه و برعکس در بخش های برفی و قسمت های سرد نقشه منقبض میشه…

red dead redemption 2
red dead redemption 2

alone in the dark

در بازی alone in the dark المان های واقع گرایانه بسیاری دیده میشود که بازی را بسیار جذاب میکند مانند آتیش گرفتن بخشی از سازه ها که در بازی وجود داشت اما تیم سازنده وظیفه پلک زدن را هم به عهده بازیکنان میگذاشت و برای دوری از حالت های عجیب بازی و ادامه آن باید پلک میزدید.

alone in the dark
alone in the dark

این بود از چند تا جذئیات عجیب بازی ها ، نظرات خود را برای ما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *