بازی های فراموش شده سری GTA

راکستار در طول سال های فعالیت خود توانسته عنوان های زیادی برای مجموعه بازی های grand theft auto یا GTA عرضه کنه و این عناوین بسیار جذاب بوده اند. در این مقاله به معرفی چند عدد از این بازی ها میپردازیم که فراموش شده اند و دیگر کسی آنها را بازی نمیکند. با گیم پوینت همراه باشید.

سری بازی GTA
سری بازی GTA

بازی GTA در اوایل بخاطر یک باگ و کد نویسی اشتباه ساخته شد زیرا این باگ باعث خشمگین شدن پلیس ها میشد و زمانی که دنبال شما بودند هر آدم دیگری را در سر راهشان میکشتند و با همه ماشین ها برای گرفتن شما تصادف میکردند. این باگ باعث محبوبیت بازی شد و سری GTA را ساخت.

Grand Theft Auto : London

این بازی تنها عنوانی بود که بازی را به سوی انگلستان میبرد و بسیار بازی محبوبی بود. این بازی در سال 1999 برای کنسول پلی استیشن 1 و کامپیوتر های شخصی عرضه شد. اتفاقات بازی شامل دو زمان میشود که بخش اول آن در سال 1969 و بخش دوم آن در سال 1961 جریان داشت.

 Grand Theft Auto  : London
Grand Theft Auto : London

Grand Theft Auto 4 : DLC

بازی Grand Theft Auto 4 در سال 2008 برای کامپیوتر های شخصی و کنسول های نسل هفتم عرضه شد و محبوبیت بسیار زیادی را دریافت کرد زیرا بازی وارد دنیا HD شده بود که هنوز هم این مکانیزم را در بازی های راکستار میتوانیم ببینیم. اما این بازی در آخر نتوانست مانند سری بعد خودش محبوبیت به دست آورد.

 Grand Theft Auto 4 :  DLC
Grand Theft Auto 4 : DLC

Grand Theft Auto Advance

بازی GTA Advance در سال 2004 برای کنسول Game boy Advance منتشر شد یعنی کنسول نینتندو ، این بازی دارای مکانیزم و خوب و قابل قبولی بود و داستان آن در حد متوسطی قرار داشت. اما این بازی به دلیل زاویه دوربین و برخی المان های دیگر که کاربران را شاکی میکرد نتوانستن به آن محبوبیت که لازم بود دست یابد.

Grand Theft Auto Advance
Grand Theft Auto Advance

Grand Theft Auto Liberty City Stories

بعد از گذشت یک سال از منتشر شدن بازی GTA Advance راکستار تصمیم به ساخت بازی Grand Theft Auto Liberty City Stories و انتشار آن گرفت. این سری توانست یکی از بهترین بازی های راکستار شود و حتی در سال 2006 یعنی یکسال پس از معرفی آن پایش را به کنسول پلی استیشن 2 باز کند.

Grand Theft Auto Liberty City Stories
Grand Theft Auto Liberty City Stories

شما چه بازی هایی را میشناسید از راکستار که فراموش شده اند. در بخش نظرات بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *