VPN چیست؟

با فراگیر شدن اینترنت کسب و کار های بزرگی تا به حال ساخته شده و میشوند و هرگونه اختلال در اینترنت نیز موجب خسارات بزرگی برای انواع کسب و کارها میشود. همچنین کسب و کار ها برای پابرجا ماندن و امنیت خود باید از چیزی به نام VPN استفاده کنند تا اطلاعات آنها در یک تونل رمز نگاری شده قرار گرفته و دسرسی هکرها را برای نفوذ به اطلاعات سخت و پیچیده و حتی غیر ممکن کند.

VPN چیست؟
VPN چیست؟

VPN چیست و چگونه کار میکند؟

عبارت VPN مخفف شده عبارت Virtual Private Network است به معنای شبکه خصوصی مجازی که امنیت شما را در هنگام فعالیت به هر نحوی افزایش میدهد همچنین تمامی ترافیک اطلاعات شما را از طریق یک تونل مجازی رمزگذاری شده ارسال می‌ کند. این رمز نگاری ها باعث میشود تا هکر ها نتوانند به سادگی به اطلاعات شما دسرسی پیدا کنند و نفوذ به اطلاعات شما سخت میشود.

کرک بازی چیست؟

VPN چیست و چگونه کار میکند؟
VPN چیست و چگونه کار میکند؟

استفاده از VPN در کسب‌ و کارها

هر کسب و کاری چه بزرگ و چه کوچک باید برای حفظ اطلاعات خود از VPN استفاده کند زیرا هکر ها بسیار زیاد هستند و ممکن است به سادگی به هر کسب و کاری حمله انجام دهند و آن کسب و کار را نابود و یا محبوبیت آنرا کم کنند.

استفاده از VPN در کسب‌وکارها
استفاده از VPN در کسب‌وکارها

چگونه از VPN استفاده کنیم؟

فیلترشکن ها و یا VPN های زیادی در اینترنت به صورت رایگان وجود دارند اما توصیه میشود همیشه از VPN های پولی و آیپی ثابت استفاده کنید. VPN های رایگان مدام کشور شما را تغییر میدهند و این امر موجب میشود برخی از نرم افزار های شما ، شما را ربات تشخیص دهند و یا برخی نرم افزار ها تنها برای کشور خاصی کار کنند و شما را مسدود کنند.

توصیه میشود از VPN های پولی و آی پی ثابت استفاده کنید. این VPN ها قیمت زیادی ندارند و میتوانید با حدود 60000 تومن مدت 3 ماهه آنها را خریداری کنید. این VPN ها بسیار سریع وصل میشوند و قطعی نخواهند داشت و شما را از دست VPN های معمولی نجات میدهند.

چگونه از VPN استفاده کنیم؟
چگونه از VPN استفاده کنیم؟

این بود از معرفی VPN ها ، نظرات خود را برای ما بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *