تفاوت نسخه های کرک شده بازی ها

گروه های کرکری بسیاری وجود داریند که بازی های مختلفی که در فروشگاه ها منتشر میشه رو کرک میکنن و به رایگان منتشر میکنن ، این گروه ها عقاید مختلفی دارن که به اون ها نمیپردازیم. در این مقاله فرق نسخه های کرک شده بازی هارو که منتشر شدن بهتون میگیم تا بدونید تفاوتشون چیه و کدوما بهتره دانلود بشن.

تفاوت نسخه های کرک شده بازی ها
تفاوت نسخه های کرک شده بازی ها

Reloaded

این گروه کرکر بازی های زیادی تا به الان کرک کردند ، این گروه در واقع بازی هارو بدون هیچ تغییراتی کرک میکنند و کوچکترین چیزی رو از بازی مانند زبان حذف نمیکنند. در آخر فایل چیت رو با فرمت ISO که دیسک مجازی هستش منتشر میکنن که نصب بسیار ساده ای داره.

یک گروه دیگر هم وجود داره به اسم پراپت که زیرمجموعه ریلودد هستن ، این گروه میان به بازی چیز هایی رو بعد از انتشار کرک اضافه میکنن مانند چند زبان مختلف دیگه و بازی رو کاملتر میکنند.

Reloaded
Reloaded

گروه کرکر Skid Row

این گروه نیز بازی هارو بدون هیچ تغییراتی منتشر میکنن و تنها فرقشون این هست که بازی هارو نصب شده منتشر میکنند و اعتقادی به فرمت ISO ندارند. این گروه در سال 1990 میلادی شروع به کار کردند و تا به امروز پابرجا مانده اند. این گروه فعالیت رسمی رو از سال 2007 شروع کردند و بیشتر بازی های پلتفرم استیم رو کرک میکنند.

Skid Row
Skid Row

تفاوت نسخه های کرک شده بازی ها : Codex

گروه کرکر کدکس از سال 2014 با کرک کردن بازی هایی همچون کمپانی یوبی سافت تونستن به شهرت برسند و در سال های 2016 تا 2019 اون فعالیتشون رو داشتن و تونستن بیش از 3700 بازی رو کرک بکنن که رقم بسیار زیادی هستش و بیشتر از گروه Skid Row هست که با وجود قدیمی تر بودن تنها 2500 بازی رو کرک کردند.

Codex
Codex

گروه کرکر Empress

هکر Empress در واقع تنها یک دختر هستش و به تنهایی کار میکنه ، این هکر تونسته بازی های بزرگی رو هم هک بکنه. پیشنهاد های زیادی به این خانوم شده که در گروه های مختلفی عضو بشه اما ایشون تا به الان تنهایی کار کرده و در حال حاظر روی قفل های پیچیده ای هم کار میکنه.

Empress
Empress

FitGirl

گروه کرکر محبوب کاربران اینترنت ، این گروه در واقع میاد چیز های اضافه بازی مانند زبان روسی و چینی و… رو از بازی حذف میکنه ، البته به بخش های اصلی بازی دستی نمیزنه ، همچنین میاد با نرم افزار های مختلف فایل های بازی رو به شدت فشرده میکنه و بعضا حجم رو به نصف و یا کمتر میرسونه.

در آخر یک فایل برای نصب بازی ها براتون قرار میده و میتونید به راحتی بازی های مختلف رو نصب کنید ، تنها مشکل این نصب بازی ها طولانی بودن زمان نصب هستش.

FitGirl
FitGirl

کاربران زیادی از فایل های کرک شده استفاده میکنند زیرا ممکنه پول و اینترنت نداشته باشند و همچنین از طرف فروشگاه فروشنده تحریم باشند. نظراتتون رو برامون بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *