آموزش Cast در متا کوئست 3

تجربه هدست های واقعیت مجازی میتواند بسیار تجربه جدید و جذابی باشد و چه بهتر که بتوانید این تجربه را با دیگران به اشتراک بگذارید. در آموزش Cast در متا کوئست 3 یاد میگیرید که چطور تصویری که شما در هدست خود میبینید را به صورت لایو و در لحظه با دیگران به اشتراک بگذارید. با ما همراه باشید.

آموزش Cast در متا کوئست 3
آموزش Cast در متا کوئست 3

پیش نیاز فعال سازی قابلیت Cast

برای اجرا این Cast باید دستگاه شما به صورت وایرلس به دستگاه های دیگر متصل شود و برای اتصال آن باید به یک شبکه وای فای متصل باشید. همچنین باید دستگاهی که میخواهید تصویر روی آن نمایش داده شود هم نیز به همان شبکه وای فای متصل باشد.

از آنجایی که بخاطر فیل.ترینگ امکان اتصال هدست به صورت عادی به اینترنت وجود ندارد ، توصیه میشود که روی مودم و شبکه وای فای خود فیل.ترشکن داشته باشید و همچنین اجرای Cast نیاز به اینترنت با نسبتا خوبی دارد.

همچنین باید دستگاه دیگری که قصد دیدن تصویر روی آن را دارید نیز از قابلیت Cast پشتیبانی کند. (در موبایل این قابلیت در نرم افزار Meta Quest قرار گرفته)

فعال سازی Cast در متا کوئست 3

برای فعال سازی قابلیت Cast باید ابتدا هدست و دستگاهی که قصد دارید تصویر روی آن نمایش داده شود را به یک شبکه اینترنت متصل کنید. سپس وارد محیط هدست خود شوید. در نرم افزار های نصب شده روی هدست دنبال نرم افزار Camera بگردید و روی آن کلیک کنید. در این نرم افزار امکان اسکرین شات گرفتن و ضبط ویدیو فراهم شده و در کنار این گزینه ها یک دکمه با عنوان Cast قرار گرفته است. روی آن کلیک کنید.

بعد از کلیک روی Cast هدست شما خودکار دنبال دیوایس های مختلف گشته و دسته بندی میکند. میتوانید با کلیک روی دستگاه خود تصویر را در دستگاه انتخاب شده مشاهده نمایید.

فعال سازی Cast در متا کوئست 3
فعال سازی Cast در متا کوئست 3

فعال سازی Cast در متا کوئست 3 روی موبایل

برای فعالسازی Cast در موبایل باید ابتدا نرم افزار Meta Quest را در تلفن همراه خود نصب کرده و به هدست متصل شوید. سپس در هدست خود و طبق آموزش بالا روی دکمه Cast کلیک کنید. در گزینه های موجود میتوانید Meta Mobile را ببینید. بعد از کلیک روی آن باید در موبایل خود و در نرم افزار Meta Quest دنبال تصویر هدست خود گشته و روی دکمه Cast در کنار تصویر کلیک کنید تا هدست تصاویر را به موبایل منتقل کند.

توصیه در مورد قابلیت Cast در Meta Quest 3

این قابلیت بسیار قابلیت جذابی برای اطرافیان شما بوده زیرا میتوانند تصاویری که شما میبینید را در لحظه مشاهده کنند اما این قابلیت میتواند باتری هدست را زودتر مصرف کند. همچنین برای دیدن تصاویر بدون سردرد بهتر است اینترنت شما سرعت کافی داشته باشد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

‫4 نظر

  • mohammad گفت:

    خیلی خوبه من وصل شدم به تلویزیون خونه بقیه هم ببینن بازی رو

  • mehrab گفت:

    عالیه من تونستم متصل شم به تلویزیون

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *