گجت های جالب آمازون

گجت های جالب بسیاری در دنیا ساخته شده اند و بسیاری از آنها کارایی های جالب دارند و هر آدمی دلش میخواهد از آنها داشته باشد ، بیشتر این گجت ها در فروشگاه آمازون در کشور های مختلف فروخته میشود که میتوانید آنها را خریداری کنید ، سایت های زیادی برای این کار هستند که میتوانید از آنها استفاده کنید.

در این مقاله قصد معرفی چند عدد از این گجت های جالب را داریم. با گیم پوینت همراه باشید.

گجت های جالب آمازون
گجت های جالب آمازون

گجت Splach Transformer

یک موتور کوچک و زیبا ، این گجت یک موتور شبیه به اسکوتر است که سرعتی بسیار زیاد دارد و دارای کمک های ارگونومیکی برای جاده های سخت است. نوع طراحی این گجت به شما اجازخ میدهد به طور دلخواه هم روی آن بشینید و هم استاده رانندگی کنید. این موتور دارای چرخ های پهنی برای رانندگی بهتر و همچنین چراغ های جلو و چراغ ترمز برای شب است.

 Splach Transformer
Splach Transformer

Meural Canvas

این گجت یک تابلو عکس عادی نیست بلکه یک تابلو LCD هستش که با استفاده از گوشیتون میتونید عکس های اون رو به طور دلخواه تغییر بدید تا همیشه یک عکس تکراری روی دیوارتون نداشته باشید. این گجت مانند صفحه نمایش های دیگر نیست و نور زیادی از خود تولید نمیکند و از دور تنها شبیه به یک تابلو عادی هستش ، این تابلو رو شما میتونید از آمازون خریداری کنید.

Meural Canvas
Meural Canvas

گجت OliLight

گجت کمربند برای کوهنوردی ، با استفاده از این وسیله دیگر نیازی به چراغ قوه هایی برای بالای سر خود و همچنین به صورت جدا برای دیدن اطراف خود ندارید. این گجت به کمر شما بسته میشود و میتوانید با استفاده از آن 360 درجه اطراف خود را روشن کنید. این وسیله رو میتونید در شب ها پشت دوچرخه های خودتون هم استفاده کنید تا ایمنی شما تضمین بشه

OliLight
OliLight

گجت Redkey F10

یک جارو برقی بسیار هوشمند و جالب که میتونه هر ذره و اشغال هایی که روی زمین ریخته رو به سادگی با استفاده از سنسور ها وفیلتر هایی که داره جمع آوری کنه ، دسته این جارو برای زیر میز ها و مبل ها خم میشه و لازم نیست که برای جارو کردن کمرتون رو خم کنید. همچنین این وسیله به راحتی به دیوار وصل میشه و ظاهر کوچیکی داره و میتونید سری های اون رو هم عوض کنید.

Redkey F10
Redkey F10

این بود از گجت های جالبی که میتونید از آمازون دریافت کنید. نظرات خود را برای ما بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *