بهترین بازی های جهان باز

بازی های جهان باز بسیاری تا به حال منتشر شده اند که تجربه آنها بسیار لذت بخش است. شاید با اسم بازی های جهان باز شما یاد بازی های GTA و RDR2 میافتید اما بازی های بسیار زیادی در این سبک وجود دارند که توصیه میکنیم حتما اونها رو بازی کنید. در بهترین بازی های جهان باز با گیم پوینت همراه باشید.

بهترین بازی های جهان باز
بهترین بازی های جهان باز

Ghost Of Tsushima

این بازی آخرین بازی انحساری منتشر شده برای کنسول پلی استیشن 4 قبل از عرضه کنسول پلی استیشن 5 بود و بازی بسیار جذابی جهان باز در سبک بازی های سامورایی است. در این بازی شما در نقش آخرین بازمانده سامورایی ها هستید و باید قلمرو خود را از مغول های وحشی که حمله کردن بگیرید. این بازی گرافیکی بسیار زیبا دارد و توصیه میکنیم آنرا تجربه کنید.

Ghost Of Tsushima
Ghost Of Tsushima

بازی جهان باز Just Cause 3

این بازی در جزیره ای به نام دیسی جریان دارد ، این جزیره شبیه به جزیره های استوایی خوش آب و هوا که پر از مناظر بکر و گونه های مختلف حیوانات هستش نیست بلکه تنها چیزی که در این جزیره میبینید جنگ و آشوب هستش ، در این بازی باید شما باید با دشمنان خود به مبارزه بپردازید ، نقشه این بازی از پویایی بسیاری برخوردار نیست اما وسیله های نقلیه بسیاری برای گشت و گذار در بازی تعبیه شده.

Just Cause 3
Just Cause 3

No Man’s Sky

یک بازی اکشن ماجراجویی در سبک بازی های بقا و زنده ماندن در شرایط سخت جهان باز. این بازی در حول محور 4 بخش اصلی یعنی اکتشاف ، بقا ، نبرد و مبادله جریان داره ، در این بازی میتوانید در دنیایی بسیار بزرگ که شامل میلیارد ها سیاره هستش به گشت و گذار به صورت آزادانه بپردازید و از بازی لذت کامل ببرید.

No Man's Sky
No Man’s Sky

Watch Dogs 2

در این بازی شما میتوانید در محیط شهر سانفرانسیسکو به گشت و گذار در قالب یک هکر بپردازید که میتونه هر سیستمی رو هک کنه و در اون اختلال به وجود بیاره ، در این بازی شما میتوانید برای مثال چراغ های راهنمایی را هک کنید و ترافیک های بزرگ ایجاد کنید و یا ماشین های پارک شده در خیابان مانند ماشین پلیس رو هک کرده و اون رو حرکت بدید و یا جاذبه اون رو خنصی کنید.

شما در این بازی میتوانید در ها را هک کرده و باز کنید ، به مردم شلیک کنید ، دوربین های سطح شهر را هک کرده و عبور مردم را ببینید ، چاه های فاضلاب را منفجر کنید ، در ورودی پارکینگ ماشین ها را باز و بسته کنید و…

 Watch Dogs 2
Watch Dogs 2

این بود از معرفی بازی های جهان بازی که بسیار محبوب هستند. نظران خود را برای ما بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *