بازی های ناامید کننده

بازی های ناامید کننده : بازی های محبوبی وجود دارند که بعد از اتمام آنها حس عجیبی پیدا میکنیم و دائما در فکر آنها هستیم و همچنین ممکن هم هستش که از آنها بدمان بیاید اما به هر حال بخواهیم داستان آنها را کامل کنیم. در این مقاله با گیم پوینت همراه باشید تا چند عدد از آنها را معرفی کنیم.

بازی هایی بهشون حس عجیبی داشتیم
بازی هایی بهشون حس عجیبی داشتیم

بازی محبوب Dark Souls

سری بازی های Dark Souls بخاطر سختی بیش از حد و باس فایت های بسیار قوی خود همیشه گیمر هایی داره که میخوان از این سختش در برن اما اگر این سختی بره کنار ما با گرافیکی بسیار عالی در مورد باس فایت ها طرف هستیم ، گیم پلی بسیار عالی و همچنین داستانی بسیار جالب که بازی رو به جلو هدایت میکنه.

Dark Souls
Dark Souls

Resident Evil 3 Remake

بازی Resident Evil 3 Remake در کل دارای نقد های زیادی هستش چون ایرادات بسیار زیادی در طراحی گرافیکی داره و بخشی از نقشه های خاطره انگیز بازی در اون حذف شده اما در کل این بازی دارای گیم پلی و اکشن بسیار جذابی در بازی هستش و میتونه شمارو سرگرم کنه ، برخی از ماحل به خوبی ساخته شده اند که حس ترس رو میتونه در شما به وجود بیاره.

Resident Evil 3 Remake
Resident Evil 3 Remake

بازی محبوب Call Of Duty

سری بازی Call Of Duty بسیار سری محبوب و جذابی هستش و از سال های قبلی تا به الان محبوبیت بیشتری پیدا کرده و با انتشار هر نسخه بازیکنان بسیاری اونهارو تهیه کردن اما با این وجود بعد از انتشار هر نسخه ما یک چیز تکراری در اون ها دیدیم ، گیم پلی تکراری ، داستانی مانند داستان های قدیمی و تنها گرافیک بازی هستش که از همه بیشتر تغییر کرده اما با این وجود این سری بازی بسیار عالی هستش و تجربه اون هنوز هم لذت بخشه.

امیدواریم منتشر شدن بازی Call Of Duty Modern Warfare 2 و وارزون 2 تغییراتی در این بازی اجرا کنه

Call Of Duty
Call Of Duty

Fortnite

بعد از ارائه سبک بازی های بتل رویال توسط پابجی ، بازی های بسیاری در این سبک منتشر شدند اما تنها بازی های فورتنایت و وارزون هستن که امروزه هنوز با این سبک بازی محبوب مانده اند و کسی از آنها خسته نمیشود. فورتنایک بازی سرویس محور بسیار عالی هستش که هر چند وقت یک بار هم شخصیت های معروفی مانند شخصیت های کمپانی مارول ، بازیکنان فوتبال ، انیمیشن ها و… رو وارد بازی فورتنایت میکنه.

اما با این وجود در این سال ها تغییر زیادی در اون انجام نشده ما با همون گیم پلی و تقریبا همون نقشه های قبلی سروکار داریم و اگر فورتانیت پلیر قدیمی باشید تغییر زیادی تا به الان احساس نکردید.

در چپتر سوم این بازی و آپدیت منتشر شده ویژگی خزیدن به گیم پلی بازی اضافه شد و همچنین میتوانید در مودی بازی کنید که بدون بیلد کردن یا ساخت و ساز هست.

Fortnite
Fortnite

این بود از بازی هایی که ممکن بود جذاب باشن برامون اما ویژگی هایی از اونها ممکنه مارو ناراحت کنه ، نظرات خود را برای ما در کامنت ها بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *