محبوب ترین بازی های 2021

بازی های زیادی تا به حال منتشر شده اند اما همگی با استقبال گیمرها روبه رو نمیشوند و تنها برخی بازی ها هستن که حتی بعد از گذشت سال ها از انتشارشان هنوز هم محبوبند. در این مقاله چند عدد از محبوب ترین بازی های 2021 را به شما معرفی میکنیم. با گیم پوینت همراه باشید.

محبوب ترین بازی های 2021
محبوب ترین بازی های 2021

Overwatch

با وجود گذشت سال ها از انتشار بازی Overwatch اما همچنان یکی از بازی های محبوب سال 2021 است و گیمر های زیادی هنوز هم این بازی را دوست دارند و آنرا ساعت ها بازی میکنند. به شماهم توصیه میکنیم این بازی بسیار محبوب را از دست ندهید و تجربه کنید.

Overwatch
Overwatch

red dead redemption 2

بازی red dead redemption مدت زیادی از زمان انتشارش نگذشته اما قطعا در چند سال آینده هم یکی از بازی های محبوب سال میشود. زیرا کمپانی راکستار جزئیاتی در این بازی ساخته که کمتر کسی مانند آنرا دیده. حتما این بازی را تجربه کنید.

red dead redemption 2
red dead redemption 2

call of duty black ops 4

بازی call of duty black ops 4 یکی از سری بازی های محبوب call of duty است و قطعا همگی این سری بازی ها محبوب هستند اما آمار نشان داده که یکی از بازی های محبوب سال 2021 قطعا سری call of duty black ops 4 بوده.

call of duty black ops 4
call of duty black ops 4

Fortnite

بازی Fortnite همراه با بازی پابجی سبک بتل رویال را به ما معرفی کردند و به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کردند اما پابجی به دلیل مشکلات کمپانی و نوع بازی نتوانست این محبوبیت را مانند فورتنایت نگه دارد.اکنون فورتنایت و وارزون بیشترین کاربر را در سبک بازی های بتل رویال دارند.

Fortnite
Fortnite

Marvel’s Spider-Man

بازی Marvel’s Spider-Man برای کنسول PS5 در اوایل معرفی کنسول منتشر شد و به اولین بازی که روی کنسول PS5 بازی میکردند منتشر شد.این بازی یک شهر بسیار زیبا را در خود قرار داده و نقشه بسیار بزرگی دارد ، همچنین حرکات در این بازی بسیار زیاد هستند و میتوانید اسکین شخصیت خود را نیز عوض کنید.

Marvel's Spider-Man
Marvel’s Spider-Man

Rainbow Six Siege

مانند بازی فورتنایت از انتشار بازی Rainbow Six Siege هم زمان زیادی گذشته اما هنوز هم کاربران بسیاری دارد و یکی از بازی های محبوب سال 2021 است. در این بازی میتوانید با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کنید و خود را به چالش بکشید.

Rainbow Six Siege
Rainbow Six Siege

COD : Warzone

بازی وارزون در واقع بخش آنلاین بازی مدرن وارفیر است که به صورت رایگان منتشر شده و میتوانید آنرا تجربه کنید. این بازی نیز در سبک بتل رویال است و گیم پلی آن بسیار جذاب است و توانسته آنرا تا به امروز سرپا نگه دارد. در این بازی ایونت های زیادی نیز منتشر میشوند و همواره آپدیت دریافت میکند.

COD : Warzone
COD : Warzone

Minecraft

سال ها از انتشار این بازی گذشته اما همچنان محبوب است ، در این بازی جذاب شما میتوانید هر چیزی را بسازید و آزادی عمل بسیاری دارید ، آیتم های این بازی مانند یک دنیای بزرگ هستند زیرا هر ترکبی هر چیزی با یک دیگر آیتم جدید و به درد بخور جدیدی برای شما آزاد میشود. در این بازی یک داستان هم قرار دارد که شما در آخر با کشتن یک اژدها میتوانید آنرا به اتمام برسانید.

(در اوایلی که بازی برای موبایل منتشر شده بود ذخیره نداشت و باید هر چیزی که ساخته بودید رو به خاک میسپردید)

Minecraft
Minecraft

GTA V

سری بازی های GTA را همگی میشناسند زیرا با آن بزرگ شده اند اما آخرین نسخه آن یعنی GTA V است که ممکن است نشناسید زیرا کمپانی راکاستار بعد از 8،9 سال همچنان نسخه بعدی آنرا منتشر نکرده و هیچ خبری از آن نیست. این سری با گذشت 8 سال از انتشار خود بخاطر بخش آنلاینی که دارد همچنان محبوب مانده و تا به زمان نوشتن این مقاله 150 میلیون نسخه از بازی را فروخته است.

GTA V
GTA V

این بود از معرفی بازی های محبوب سال 2021 ، نظرات خود را در آخر صفحه برای ما بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *