چند بازی ناموفق با تریلر های زیبا

بازی های زیادی روزانه معرفی و منتشر میشه و در بین اون ها بازی های بزرگی قرار داره ، در این مقاله چند تا از بازی هایی رو بهتون معرفی میکنیم که میتونستن موفق بشن اما شکست خوردن و ناموفق خوانده میشن و اگر طبق پیش بینی منتشر میشدن میتونستن بسیار معروف و محبوب شوند. با ما همراه باشید.

چند بازی که میتونستن موفق بشن
چند بازی که میتونستن موفق بشن

بازی ناموفق Anthem

استدیو سازنده این بازی در تریلر آن یک بازی بسیار جذاب با گرافیکی فوق العاده نشان دادند اما در زمان منتشر شدن بازی دارای باگ های بسیاری بود که نمیشد آنها را نادیده گرفت ، باگ های عجیبی که با کاراکتر شما شوخی داشت و همچنین سیستم لوت بسیار ضعیفی که در بازی قرار داده شده بود باعث ناموفق بودن بازی شد.

Anthem
Anthem

no man’s sky

در این بازی شما نقش یک کاراکتر رو در اختیار دارید که میتونید با سفینه های مختلف در سیارات مختلفی به جست و جو و گشت و گذار بپردازید ، سازنده این بازی گفته بود که میلیارد ها سیاره مختلف در این بازی وجود داره و احتمالات بسیاری هم در اون برای کاراکتر ها وجود داره

از 212000 بازیکنی که در زمان انتشار اون رو بازی میکردن پس از 42 روز تنها 6 درصد ماند. باگ ها و سیارات تکراری بسیاری در بازی دیده شد و آپدیت بزرگی که برای بازی منتشر شد همچنان تاثیر خاصی نداشت.

no man's sky
no man’s sky

بازی ناموفق mass effect andromeda

تا چند ماه قبل از منتشر شدن این بازی تریلری از ان منتشر نشد. در زمان عرضه محبوبیت بسیار زیادی داشت ، این بازی دارای داستانی بسیار جذاب بود اما انیمیشن های آن و همچنین باگ های عجیبی که در بازی مشاهده میشد اون رو خراب کرد و کاری کرد که دیگر کسی آنرا بازی نکند. یک بازی ناموفق

استدیو سازندگان این بازی نیز تخته شد که خبر از نبود هیچ آپدیتی برای بازی میدهد.

mass effect andromeda
mass effect andromeda

assassin’s creed unity

این بازی که توسط شرکت یوبی سافت عرضه شده در اوایل دارای تریلر های بسیار زیادی بود و آن را بسیار محبوب کرده بود ، گرافیک بی نظیر بازی همه را به بازی کردن میکشاند اما وجود باگ های بسیار بازی باعث کاهش سهام شرکت یوبی سافت شد.

با وجود چندین آپدیت از شرکت یوبی سافت دیگر این بازی نتوانست جایگاه اولیه خودرا پس بگیرد.

assassin's creed unity
assassin’s creed unity

این بود از معرفی چند بازی که در تریلر آنها بسیار بازی های جذابی بودند اما در زمان عرضه خراب کردند، نظراتتون رو برامون بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *