چند بازی ناموفق با تریلر های زیبا 2

در مقاله قبلی به چند بازی اشاره کردیم که تریلر های بسیار زیبایی داشتند اما در زمان انتشار بازی تمامی بازیکنان خودشون رو از دست دادند و محبوبیتشان را به باد دادند. در این بین بازی هایی هم وجود دارند که باعث افت سهام شرکت سازندشان شدند و تمامی اعتبار چندین ساله شرکتشان را خراب کردند. با گیم پوینت همراه باشید تا این بازی های ناموفق رو بهتون معرفی کنیم.

چند بازی ناموفق با تریلر های زیبا
چند بازی ناموفق با تریلر های زیبا

star wars battlefront 2

یک بازی با تریلری بسیار زیبا ، گرافیکی فوق العاده در تریلر این بازی نشان داده شد ، کیفیت رنگ در بازی بی نظیر بود ، تبلیغات بسیاری قبل از منتشر شدن بازی انجام داده شد. بعد از منتشر شدن بازی ، بازیکنان متوجه نبود سینگل پلیر در بازی شدند و همچنین صلاح هایی که تنها با پرداخت پول میتوانستید آزاد کنید اما در آخر ناموفق شد.

star wars battlefront 2
star wars battlefront 2

Resident Evil 6

سری بازی های Resident Evil برای ترسناک بودنشون شناخته میشن اما سری ششم این بازی بیشتر اکشن بود و کسی از موجودات داخل بازی ترسی نداشت همچنین بازی شمارو تا خرخره مصلح میکرد و هیچگونه مشکلی با کمبود تیر و… نداشتید ، در اخر این بازی نتونست زیاد محبوب بشه ناموفق از آب در آمد.

Resident Evil 6
Resident Evil 6

بازی ناموفق Watch dogs

این بازی در اوایل تبلیغات بسیاری انجام داد ، طوری که انتظارات بسیاری از آن داشتیم زیرا سبک بسیار جالب انتخواب شده بود و میتونستیم در اون هر چیزی رو هک کنیم ، این بازی خودش رو رقیب GTA معرفی کرد و در هفته اول 4 میلیون نسخه فروخت اما محبوبیت آن بسیار کاهش یافت زیرا بازی کاملا با تریلر آن فرق داشت.

Watch dogs
Watch dogs

بازی ناموفق CyberPunk 2077

بازی CyberPunk از 8 سال قبل از عرضه آن تریلر هایی را منتشر کرد و هواداران بسیاری برای خود جذب کرد طوری که در هفته اول فروش بسیاری داشت اما این بازی کاملا از باگ ساخته شده بود به طوری که در کنسول پلی استیشن 4 نمیتوانستید آنرا بازی کنید و در کامپیوترهم تمامی بازی از باگ ساخته شده بود.

آپدیت هایی با حجم زیاد برای این بازی منتشر شد اما بیشتر به باگ های این بازی اضافه کرد و محبوبیتش را یک شبه از دست داد ناموفق شد.

 CyberPunk 2077
CyberPunk 2077

این بود از بازی هایی که ناموفق عمل کردن. نظرات خود را برای ما بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *