بازی های سرگرم کننده

در خیلی از اوقات حوصلمون سر میره و تنها چیزی که دم دستمون هستش گوشی موبال هست. بازی های زیادی برای موبایل منتشر شدند اما بازی های سرگرم کننده ای که بتونه جذاب و پر محتوا باشه کمتر هستش. در این مقاله چند عدد از این بازی ها رو بهتون معرفی میکنیم.

بازی های سرگرم کننده
بازی های سرگرم کننده

Clash Royale

بازی کلش رویال یکی از محبوبترین بازی های موبایلی هستش که توسط کمپانی سوپرسل سازنده بازی Clash Of Clans منتشر شده ، در این بازی شما با استفاده از کارت هایی که در اختیار دارید باید 3 تا تاور دشمنتون رو نابود کنید و در عین حال از 3 تا تاور خودتون محافظت کنید.

Clash Royale
Clash Royale

Soccer Stars

این بازی نیز توانست در زمان عرضه محبوبیت بسیار زیادی به دست بیاورد. در این بازی شما فوتبال رو مثل بیلیارد بازی میکنید 5 تا بازیکن در بازی دارید و یک توپ و باید به به تیم حریف گل بزنید ، ضربه زدن در این بازی به صورت نوبتی هستش و کسی که بیشترین گل رو بزنه برنده بازی حساب میشه.

Soccer Stars
Soccer Stars

Fruit Ninja

بازی Fruit Ninja که اکنون نسخه دوم آن هم منتشر شده در زمانی که بازی های کمی برای گوشی وجود داشت منتشر شد ، در این بازی شما در نقش یک نینجا هستید که باید به میوه های مختلفی که به بالا پرت میشن ضربه بزنید همچنین نباید میوه ای رو جا بزارید و یا به بمب هایی که در بین میوه ها پرت میشن ضربه ای بزنیداین.

Fruit Ninja
Fruit Ninja

بازی سرگرم کننده Candy Crush Saga

بازی کندی کراش یکی از پر دانلود ترین و سرگرم کننده ترین بازی های موبایلی هستش که در حدود یک میلیارد بار تا الان دانلود شده ، البته این بازی رو الان بیشتر مامانا بازی میکنن. در این بازی باید شیرینی های رنگی رو در یک راستا قرار بدید و امتیاز جمع کنید ، بلوک های یخ رو بشکنید و با زدن چندین رنگ آبنبات ویژگی های جدیدی به دست بیاورید.

Candy Crush Saga
Candy Crush Saga

این بود از معرفی چند بازی سرگرم کننده ، نظراتتون رو برامون بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *