نرم افزار های معروف ادوبی

شرکت ادوبی نرم افزار های زیادی تا به حال منتشر کرده که در اینجا نام آنها و کاربردشان را معرفی میکنیم ، این نرم افزار ها بسیار کاربردی هستند و افراد زیادی از سرتاسر جهان با آنها کار میکنند و حتی زندگیشان روی آن میچرخد ، در این مقاله با گیم پوینت همراه باشید.

نرم افزار های معروف ادوبی
نرم افزار های معروف ادوبی

ادوبی فتوشاپ

نرم افزار ادوبی فتوشاپ برای ساخت و ادیت عکس ساخته شده و با استفاده از آن میتوان انواع عکس را با هر فرمتی ویرایش و تغییر داد به طوری که تشخیص آن از عکس واقعی سخت باشد.

photoshop
photoshop

افتر افکت

نرم افزار ادوبی افتر افکت براس ساخت مدل ها و عکس های گرافیکی ساخته شده و با استفاده از آن میتوان انواع عکس و فیلم گرافیکی ساخت و در پریمیر و فتوشاپ قرار داد. مدل های این نرم افزار را میتوانید در فیلم های بسیاری هم ببینید.

after effects
after effects

ادوبی پریمیر پرو

نرم افزار پریمیر پرو یک نرم افزار کابل برای ادیت انواع فیلم با هر فرمتی است که میتوان به صورت خیلی قوی و دقیق با آن فیلم ها را و.یرایش کرد به طوری که بسیاری از فیلم های هالیوودی حتی با این نرم افزار ادیت و ساخته میشوند.

Premiere
Premiere

ایلوستریتور

ادوبی ایلوستریتور یک نرم افزار کامل و قوی برای ساخت انوع لوگو است و با استفاده از آن هر بنر و لوگویی را میتوان به سادگی و در چند دقیقه طراحی و ویرایش کرد ، از این نرم افزار برای ساخت بسیاری از لوگو های بزرگ و کوچک استفاده شده است.

Illustrator
Illustrator

این بود از معرفی چند تا از بهترین نرم افزار های ادوبی که بسیار پر استفاده هستند ، شرکت ادوبی بیش از 50 نرم افزار تا ه حال معرفی و منتشر کرده که هر کدام از آنها در کار های مختلفی بسیار قدرتمند هستند و بسیاری از کاربران تنها از آنها استفاده میکنند و بسشیاری از فیسلم های هالیوودی ، آمریکا ، ایران ، بسیاری از لوگو ها و… با این نرم افزار ها ساخته و ادیت میشوند.

نظرات خود را برای ما بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *