خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل رایگان

خرید سی پی (CP) در بازی Call of Duty: Mobile یک تجربه هیجان‌انگیز و مفرح است که به شما این امکان را می‌دهد تا به شخصی‌سازی و بهبود تجهیزات و تجربیات خود در دنیای نبردی فوق‌العاده اعتیادآور بپردازید. با افزایش CP، شما قادر به خرید اسکین‌های منحصر به فرد، اسلحه‌های پیشرفته، و جلبک‌های پنهان در چمن ها می‌شوید که به وسیله آن‌ها می‌توانید به نبردهای چندنفره با سبک خود رنگ ببخشید.

خرید هک بدون بن CP کالاف دیوتی موبایل

شما میتوانید با خرید و دریافت این چیت و اجرای آن روی بازی خود بیش از 9000 واحد CP در بازی دریافت کنید ، این CP های دریافت شده کاملا امکان خرج شدن در بازی را داشته و هیچ مشکل و یا محدودیتی برای شما ایجاد نمیکنند. شما میتوانید با استفاده از چیت CP ما هر بار این مقدار را دریافت کنید و محدود به یک بار نیست.

برای دریافت CP میتوانید با هزینه بسیار کمتر در بخش پایین به صورت مستقیم محصول را خریده و فایل آنرا دریافت کنید. در ادامه نیز میتوانید ویژگی های این محصول را مشاهده کنید.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل رایگان برای همه گوشی ها

فرقی نمیکنه گوشی شما مدل بالا است و یا پایین و یا چقدر تا الان بازی کرده باشید. امکان اجرای این هک روی همه اکانت های بازی و حتی در شبیه ساز نیز هست و هیچ فرقی با گوشی ندارد.

چیت Call Of Duty Mobile
چیت Call Of Duty Mobile همراه با قابلیت هایی همچون ایم بات ، وال هک ، نو ریکویل ، فست اسپید ، فست ریلود و...  بدون نیاز به روت ، قابل نصب در گوشی و هچنین شبیه ساز آموزش نصب و فعال سازی چیت در فایل چیت وجود دارد که بعد از خرید و دانلود دریافت میکنید. دارای آنتی بن : قوانین مطالعه شود. آموزش کامل داخل فایل محصول قرار گرفته. مدت فعال سازی : 30 ثانیه

چیت فعال است

آخرین آپدیت چیت : به تازگی
۳۹۹,۰۰۰ تومان
۱۹۸,۰۰۰ تومان
مبلغ پرداختی فاکتور
خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل رایگان
خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل رایگان

ویژگی های چیت CP کالاف دیوتی موبایل

شما با خرید و دریافت این فایل چیت CP کالاف دیوتی موبایل امکان دریافت بیش از 9000 واحد CP را خواهید داشت. این مقدار CP به حدی است که اگر آنرا از استور درون برنامه ای خود بازی خریداری کنید باید حدودا 7,000,000 تومان هزینه پرداخت کنید.

پس با در نظر گرفتن قیمت میتوانید حدس بزنید که خرید همچین فایلی از ما بسیار بهتر و به صرفه بوده و میتوانید لذت بازی شما را چند برابر کند.

بدون محدودیت بودن چیت CP بازی Call of Duty Mobile

نبود محدودیت برای دریافت فایل دریافت CP بسیار میتواند کمک حال شما بوده و از این بابت که تنها یک بار امکان فعال سازی این چیت هست نگرانتان نکند. شما میتوانید بدون محدودیت هر بار که کامل از CP خود در بازی کالاف دیوتی موبایل استفاده کردید، مجدد این فایل را تهیه کرده و مقدار بیش از 9000 CP را دریافت کنید.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل رایگان
خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل رایگان

کاربرد CP کالاف دیوتی موبایل

Call of Duty: Mobile یک بازی شوتر اکشن آنلاین است که توسط Tencent Games و Timi Studios توسعه یافته و توسط Activision منتشر شده است. در این بازی، مردمان می‌توانند در نبردها و چالش‌های مختلف بازی کنند و تجربه جذابی از جهان Call of Duty را در دست بگیرند. در این بازی، مفهوم “CP” به “Call of Duty Points” اشاره دارد.

Call of Duty Points (CP) واحد ارزشی درون بازی هستند که به افراد امکان می‌دهند اقلام مختلفی را در بازی خریداری کنند. این اقلام شامل اسکین‌ها (پوست کردن اسلحه یا شخصیت‌ها)، بسته‌های تجهیزات، و ایتم‌های دیگر می‌شوند. با استفاده از CP، بازیکنان می‌توانند به شخصی‌سازی و تجهیز شخصیت‌ها و تجهیزات خود بپردازند.

CP معمولاً از طریق خرید درون برنامه‌ای (In-App Purchase) در فروشگاه‌های دیجیتال مختلف، مانند فروشگاه Google Play برای دستگاه‌های اندروید یا App Store برای دستگاه‌های iOS، قابل خریداری است. بازیکنان می‌توانند پس از خرید CP از فروشگاه، آنها را در بازی برای خرید اقلام مختلف استفاده کنند.

آیا با استفاده از تهیه این محصول امکان دریافت مزیت های CP را خواهیم داشت؟

جواب سریع این سوال بله است. با فعال سازی این محصول شما هیچ فرقی با فردی که CP رو با پرداخت درون برنامه ای بازی خریده ندارید و میتونید از مزیت های CP کامل استفاده کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

‫51 نظر

  • پویا گفت:

    من گرفتم ممنونم

  • عماد گفت:

    عالیه

  • زهرا گفت:

    چقد طول میکشه فعال سازی

  • aziz گفت:

    خوب بود

  • ابوالفضل گفت:

    سلام چطور باید استخراج کنم ؟
    خرید رو انجام دادم

  • نوید گفت:

    سلام من دریافت کردم تشکر

  • پژمان گفت:

    سلام کار میکنه ؟

  • payman گفت:

    همیشه آپدیت میشه؟

  • matin گفت:

    ♥♥♥

  • مهرداد گفت:

    فکرشم نمیکردم جواب بده ممنون

  • ayhan گفت:

    باورم نمیشه?

  • آرسام گفت:

    فایل رو باید استخراج کنم؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *