آموزش حذف حساب تلگرام

در مقاله آموزش حذف حساب تلگرام یاد میگیرید چگونه اکانت تلگرامی خود را به صورت همیشگی و با از بین رفتن اطلاعات آن کامل حذف کنید.

1
آموزش حذف حساب تلگرام

تلگرام

یک نرم افزار محبوب با فضای ذخیره سازی رایگان برای شما ، تلگرام یکی از نرم افزار های فیلتر شده ایران است که توسط یک فرد روسیه ای ساخته شده ، در این نرم افزار شما میتوانید همزمان هم با مخاطبین خود چت کنید و هم در گروه ها و کانال هایی که دوست دارید عضو بشید. در تلگرام امکان ورود به ربات هم وجود داره و ربات های پر کاربرد زیادی هم مانند ربات پیدا کردن آهنگ و… در تلگرام ساخته شده.

شما میتوانید برای اوقات فراغت خود وارد این نرم افزار شده و در کانال های آن به دیدن محتوا مشغول شوید ، خیلی از کسب و کار ها در تلگرام فعالیت میکنند ، یا میتوانید در گروه های آن با مردم صحبت کنید.

تلگرام
تلگرام

حذف حساب تلگرام

تلگرام دارای دو حالت حذف اکانت است ، اولین حالت به صورت موقتی است و شما تنها از اکانت خود خارج میشوید و اتفاقی برای اکانت شما نمیافتد ، هر زمان دوست داشتید وارد کانت تلگرامی خود میشوید.

برای این کار میتوانید وارد تنظیمات تلگرام خود شده ، روی علامت 3 نقطه بالا سمت راست کلیک کرده و روی گزینه خروج از حساب کاربری کلیک کنید.

حذف اکانت تلگرام
حذف اکانت تلگرام

حذف دائمی حساب تلگرام

برای حذف دائمی اکانت تلگرام خود باید ابتدا وارد سایت زیر شوید. روی دکمه زیر کلیک کنید.

حذف دائمی اکانت تلگرام
حذف دائمی اکانت تلگرام

وارد صفحه ای میشوید که باید برای حذف اکانت تلگرام خود در آن شماره ای که با آن تلگرام شما ساخته شده است را همراه با پیش شماره آن وارد کنید. برای مثال 12223334455+

بعد از وارد کردن شماره تلفن یک کد شامل حروف انگلیسی و اعداد به حساب شما در تلگرام ارسال میشود. باید این کد را به درستی و کامل وارد کنید. (کد مثال K0WUHnfAwbU)

بعد از وارد کردن کد روی دکمه sign in کلیک کنید.

حذف دائمی اکانت تلگرام
حذف دائمی اکانت تلگرام

وارد این صفحه میشوید که در آن چند گزینه برای شما قرار داده شده ، برای حذف اکانت خود باید روی دومین گزینه کلیک کنید. بعد از کلیک روی آن وارد صفحه زیر میشوید.

حذف دائمی اکانت تلگرام
حذف دائمی اکانت تلگرام

از شما خواسته شده در صورتی که مطمئن به حذف کامل اکانت خود هستید روی Delete My Account کلیک کنید. میتوانید در صورت تمایل دلیل حذف اکانت خود را نیز بنویسید.

حذف دائمی اکانت تلگرام
حذف دائمی اکانت تلگرام

بعد از کلیک بر روی دکمه Delete My Account پیامی برای شما نمایش داده میشود ، برای نهایی شدن حذف اکانت خود روی دکمه قرمز رنگ Yes, delete my account کلیک کنید.

با کلیک روی این دکمه اکانت تلگرامی شما به طور کامل حذف شده و هیچ اطلاعاتی از شما نخواهد ماند.

حذف اکانت تلگرام با زمان بندی

به طور خودکار تمامی اکانت های تلگرام در صورتی که بیش از 6 ماه غیرفعال باشند حذف میشوند و این حذف دائمی است ، شما میتوانید با رفتن به مسیر تنظیمات/حریم خصوصی و امنیت/ حذف حساب کاربری من مدت زمان این امر را تغییر دهید.

شما میتوانید آنرا روی یک ماه ، 3 ماه ، 6 ماه و یک سال تنظیم کنید.

حذف اکانت تلگرام با زمان بندی
حذف اکانت تلگرام با زمان بندی

این بود از آموزش حذف اکانت تلگرام به صورت موقت و دائم ، نظرات خود را برای ما بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *