معرفی بازی های سرگرم کننده با کیفیت برای موبایل

بازی های سرگرم کننده : در این مقاله بهتون چند بازی سرگرم کننده معرفی میکنیم که میتونید به راحتی و رایگان برای اندروید و آی او اس دانلود کنید ، این بازی ها کیفیت بسیار خوبی دارند و دارای محبوبیت بسیاری هستند. همچنین میتونن ساعت ها شمارو درگیر خودشون کنن به طوری که تا شارژ گوشیتون تموم نشه از بازی کردن دست نکشید. با گیم پوینت همراه باشید.

بازی های سرگرم کننده با کیفیت برای موبایل
بازی های سرگرم کننده با کیفیت برای موبایل

بازی های سرگرم کننده : simcity

یک بازی شهرداری برای موبایل ، در این بازی شما در نقش یک شهردار هستید که یک شهر را از صفر تا 100 باید اداره کنید ، در این شهر باید مکان های مختلفی بسازید شامل مکان های تفریحی مانند شهر بازی ، مکان هایی مانند بازار و… که بشه از اون ها درآمد به دست آورد ، اداره های برق ، بیمارستان و…

با نصب این بازی یک شهر که ساختمان های زیادی در آن ساخته نشده دریافت میکنید و باید با مدیریت بودجه خود در بازی به توسعه شهر بپردازید و ساختمان های مهم و حتی خیابان و درخت های شهر را بسازید.

simcity
simcity

need for speed

این بازی سرگرم کننده برای ماشین سواران و عاشقان ماشین بازی و عشق سرعت ساخته شده ، در این بازی شما با استفاده از ماشین های گرون قیمتی که دارید باید با رقیب های خود چه در بخش داستانی و چه در بخش آنلاین مسابقه بدید ، کیفیت گیم پلی این بازی بی نظیر هستش و رنگ هایی که میبینید رو هیچ وقت فراموش نمیکنید.

در ابتدای بازی به شما یک ماشین داده میشود و باید در مراحل ابتدایی بازی که آسان هستن به پیروزی برسید و رفته رفته ماشین خود را آپدیت کرده و یا ماشین های جدیدی خریداری کنید. همچنین امکان خرید ماشین های دیگر وجود دارد و مراحل بازی میتواند در بد ترین حالت شما را تا هفته ها درگیر خود کند.

need for speed
need for speed

بازی سرگرم کننده royal match

این بازی شباهت زیادی به بازی معروف و محبوب دل والدین یعنی کندی کراش داره اما این بازی فرق هایی میکنه که اون رو بهتر از کندی کراش نشون میده ، در این بازی شما با حل جورچین ها میتونید خونه بسازید و وسایل مختلفی به اون اضافه کنید ، همچنین شاه این خونه رو از دست تیغ ها نجات بدید.

royal match
royal match

sniper hitman

بازی های زیادی وجود دارن که شمارو به یک اسنایپر که از راه دور کسی که بهش گفتنو میکشه تبدیل یکنه اما این بازی سرگرم کننده که برای هردو سیستم عامل اندروید و آی او اس منتشر شده ، گرافیک بی نظیر ، داستان عالی و گیم پلی بسیار فوق العاده داره که از هر بازی بیشتر حس یک اسنایپر رو به شما القا میکنه.

بازی HITMAN در کامپیوتر و کنسول وجود دارد و یکی از محبوب ترین بازی های امروزه استو در نسخه های کامپیوتر شما در نقش معمور 47 هستید و باید هدف هایی که به شما معرفی میشود را به هر روشی کشته و از محل دور شوید. در این بازی شما در همین نقش هستید اما با استفاده از اصلحه تک تیرانداز.

sniper hitman
sniper hitman

این بود از چند تا بازی فوق العاده در چند سبک برای هردو سیستم عامل اندروید و آی او اس که میتونن کاملا شمارو سرگرم کنند. نظراتتون رو برای ما بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *