بهترین بازی های سبک پلتفرمر

قبل از معرفی بازی ها باید بدونیم که سبک پلتفرمر شامل چه دسته از بازی هایی میشه ، بازی های سبک پلتفرمر شامل مکانیک به چپ و راست حرکت کردن و بالا پایین رفتن و عبور از موانع هستند ، بازی هایی که پریدن در آن قابل کنترل نیست شامل این دسته نمیشوند ، گیمر ها در این سبک بازی کنترل شخصیت بازی را در دست دارند.

بهترین بازی های سبک پلتفرمر
بهترین بازی های سبک پلتفرمر

بازی پلتفرمر crash bandicoot n. sane trilogy

در این بازی محبوب و قدیمی شما باید در مسیر خود روی موانع مختلف بپرید ، بشکه هارو نابود کنید و به جلو برید ، این بازی در دنیا به شدت محبوب است و یکی از اولین بازی های پلتفرمینگ به شمار میرود ، شما در این بازی میتوانید حتی کاراکتر خود را عوض کنید و با استفاده از امتیاز آیتم های مختلفی به دست بیاورید.

crash bandicoot n. sane trilogy
crash bandicoot n. sane trilogy

بازی پلفترمر Unravel 2

بازی آنراول یک بازی بسیار جذاب با گرافیکی بسیار عالی هستش ، در این بازی بسیار دارک و عجیب ، شما نقش یک کاموا شبیه به یک آدم با 3 تا شاخ هستید و در کنار خود یک دوست هم دارید که شبیه شماست اما کله اون شبیه هلال ماه هستش ، باید با دوست خود و به کمک همدیگه مسیر خودتون رو پیدا کنید و از موانع عبور کنید.

مراحل بازی بسیار زیبا و کاملا جدید ساخته شده و موانع آن هر بار چالش جدیدی رو پیش روی شما میزاره و ممکنه در بعضی از معما های بازی حتی گیر بکنید. از طرفی نیز شما باید با استفاده از نخ های دو کاراکتر که طول مشخصی دارند موانع را پشت سر بگذارید. این بازی را میتوانید همراه با یک دوست خود به صورت CO-UP بازی کنید.

Unravel 2
Unravel 2

little nightmares 2

یک بازی بسیار مخوف و عجیب در ادامه داستان نسخه اول این بازی ، در این بازی شما نقش آدم کوچولو جدیدی را دارید که در یک دنیا عجیب و بزرگ گیر کرده است ، در اواسط بازی با کاراکتر دختر بازی که در قسمت اول آن بود یکدیگر را میبینید و باید از این دنیای ترسناک که پر از آدم های قاتل و هیولا است فرار کنید.

در ابتدای بازی شما از دست یک شکارچی فرار میکنید و به ساختمان های مختلفی مانند مدرسه و بیمارستان میروید، منطق بازی بسیار عجیب است و یکی از بازی های دارای بیشترین تئوری این بازی است

به دلایل مختلفی همچون : اینکه چرا شما آنقدر کوچیک هستنید و دنیایی که در آن هستید دارای آدم های بسیار بزرگ با ظاهری عجیب است(حتی بچه ها هم در این بازی از شما بسیار جسه بزرگتری دارند). چرا این دنیا اینگونه طراحی شده و همه کاراکتر های بازی قصد جان هم را دارند؟ و…

در آخر این بازی پلتفرمر شما را بسیار شوکه میکند و داستان بسیار عجیب تمام میشود.

little nightmares 2
little nightmares 2

بازی پلتفرمر rayman legends

یک بازی بسیار عالی و محبوب ، در این بازی شما با خانواده تان در حال زندگی هستید که ناگهان موجودات عجیبی به شما حمله میکنند ، شما باید مرحله به مرحله این بازی را انجام دهید و این موجودات را نابود کنید و باقی افراد را نجات دهید ، در بعضی از مراحل بازی گیم پلی با آهنگ بازی ترکیب شده که شامل آهنگ های بسیار زیبایی میشه و محبوبیت آنرا چند برابر کرده است.

دلیل محبوبیت بیشتر این بازی بخاطر طراحی بسیار عالی و ساده ، داستان بسیار ساده و جذاب ، ترکیب گیم پلی همراه با آهنگ بازی و وجود مینی گیم های زیادی در بازی مانند فوتبال

rayman legends
rayman legends

این بود از معرفی چند بازی پلتفرمر معروف که میتونید در اینترنت آنها را دانلود کرده و به تجربه آنها بپردازید ، نظرات خود را برای ما بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *