هدیه های احمقانه یا خلاقانه؟

در این مقاله قصد داریم یکم سرگرمتون کنیم و چند تا عکس از هدیه هایی بدیم که شما باید تعیین کنید که خلاقانه هستن و یا احمقانه ، با گیم پوینت همراه باشید تا هدیه هارو ببینید و چه معلوم شاید یه روز استفاه کردید و عزیزانتون رو کتعجب تر از همیشه.

این هدیه ها بیشتر شبیه به چیز های دیگه هستند و برای یه چیز دیگه استفاده میشن ، برای مثال شما میتونید یک تابلو نقاشی رو هدیه بدید اما جوری بسته بندی کنید که شبیه به یک صندلی باشه تا کسی که هدیه رو میگیره فکر کنه صندلی بهش هدیه دادید.

همچنین میتونید از این کادو ها خودتون بسازید و یه ایده بسیار جالب برای کسب و کار ها هستش.

هدیه های احمقانه یا خلاقانه؟
هدیه های احمقانه یا خلاقانه؟

هدیه دستکش طرح لابستر

این دستکش ها هیچ نقصی ندارن و اصلا نمیتونید تشخیصشون بدید که در واقع یک جفت دستکشن ، میتونید خیلیارو باهاش بترسونید و همچنین در آشپزی مانند هر دستکش دیگه ای ازش استفاده کنید.

دستکش طرح لابستر
دستکش طرح لابستر

ماسک های سه بعدی

با این ماسک ها علاوه بر اینکه ویروس رو از خودتون دور میکنید ، میتونید همه رو متعجب کنید ، زیرا قبافه هایی که با این ماسک ها پیدا میکنید ، قیافه های کارتونی و کاریکاتوری هستش و بسیار عجیب هستن. میتونن اینارو به عنوان هدیه بدید به عزیزانتون

ماسک های سه بعدی
ماسک های سه بعدی

هدیه چای کیسه ای حضرت عیسی

برچسب و متنی از حضرت عیسی که میزاریدش تو چایتون و شکلب جالب میگیره ، خارجیا یکم با حضرت عیسی شوخی دارن و همینطوری با سیاست مدارا هم چای درست میکنن ، کلا ناراحت نشید.

چای کیسه ای حضرت عیسی
چای کیسه ای حضرت عیسی

بالش نونی

بالش نونی یک ایده جالبه برای روکش هایی که روی بالشا میزارن و میتونه خوابیدن روشون رو بسیار بهتر کنه و لذت بخش تر کنه ، میتونید شماهم از این طرح ایده بگیرید و بالش هایی رو با طرح های جالب بسازید.

بالش نونی
بالش نونی

این بود از چند کادو ، ایده و چیز های جالبی که میتونید شماهم ازشون استفاده کنید و کسب و کاری هم راه بندازید. نظراتتون رو برامون بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *