گران ترین بازی های جهان

بازی زیادی هر روز ساخته و منتشر میشن اما رفته رفته با بالا رفتن گرافیک بازی ها ، قیمت اوناهم نه در ایران بلکه در همه جای دنیا داره افزایش پیدا میکنه ، به طوری که بازی های 60 دلاری هم کم کم جای خودشون رو به بازی های 70 دلاری میدن ، این وسط بازی ها پک هایی به اسم DLC دارن که میتونه آیتم هایی رو به بازی شما اضافه کنه و میتونه بازی هارو در لیست گران ترین بازی های جهان قرار بده.

هر بازی میتونه چند تا از این پک های DLC داشته باشه و ما بهتون بازی هایی رو معرفی میکنیم که با قیمت خود بازی و همه DLC های اون رقم های بسیار زیادی میشن و بازی ها با اون ها بسیار گرون قیمت هستند. با گیم پوینت همراه باشید.

گران ترین بازی های جهان
گران ترین بازی های جهان

گران ترین بازی های جهان : the Sims 4

بازی بسیار معروف سیمسز که ساخت شرکت EA هستش و همه گیمر ها میدونن که شرکت EA تنها پول براش مهمه ، این بازی با تمامی DLC هاش 689.66 قیمتشه که اگر بخوایید این بازی رو کامل خریداری کنید باید این مقدار پول رو بپردازید.

the Sims 4
the Sims 4

The Ascent

این بازی در واقع یک بازی VR یا واقعیت مجازی هستش که باید با تجهیزات واقعیت مجازی اون رو تجربه کنید ، در این بازی شما باید موجودات عجیب غریبی که در بازی وجود داره رو بکشید. علاوه بر هزینه VR که بسیار گرون قیمت هستش ، باید 999 دلار پول این بازی رو شما بپردازید. این بازی هم یکی از گران ترین بازی های جهان محسوب میشه.

The Ascent
The Ascent

گران ترین بازی های جهان : Dead Or Alive 5

این بازی یک بازی سبک مبارزه ای هستش که دارای 60 DLC هستش و برای دریافت بازی و دریافت تمامی DLC های اون باید 1200 دلار پرداخت کنید ، این بازی اصلا گرافیک آنچنانی نداره و باید بسیار خرپول و عاشق گیم باشید که این بازی رو خریداری کنید.

Dead Or Alive 5
Dead Or Alive 5

Xplane 11

این بازی یک شبیه سار رانندگی با هواپیما هستش که میتونید با بازی کردن اون یک هواپیما کامل رو بلند کنید ، در شرایط آب و هوایی بازی پرواز و در اخر اون رو پایین بیارید ، این بازی دارای 111 DLC هستش و قیمت کامل اون میشه 2164 دلار هستش. با این پول میبشه خیلی کار های دیگه ای رو انجام داد و این بازی یکی از گران ترین بازی های جهان هستش.

Xplane 11
Xplane 11

این بود از معرفی چند تا بازی که با DLC های خودشون قیمت بسیار بالایی پیدا میکنن ، نظرات خودتون رو برامون بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *