بهترین بازی های رانندگی اندروید

بهترین بازی های رانندگی : بازی های زیادی برای اندروید منتشر شده اند و در ین بین بعد از بازی های شوتر ، بازی های سبک رانندگی بسیار پر طرفدار هستند و بازی های این سبک زیادی هم تا به حال منتشر شده اند ، با گیم پوینت همراه باشید تا چند تا از بهترین این بازی هارو بهتون معرفی کنیم.

بهترین بازی های رانندگی اندروید
بهترین بازی های رانندگی اندروید

بازی رانندگی DRIVE#

یک بازی جذاب رانندگی که دوربین شمارا از بالا نشان میدهد ، با ماشین های دهه 70 و 80 باید یک جاده بی انتها را پشت سر بگذارید و رکورد بزنید ، در این بین باید مراقب باشید سوخت شما تمام نشود و از باک های موجود در مسیر استفاده کنید همچنین در کنار آن باید از دست پلیس هایی که دنبال شما افتاده اند فرار کنید.

DRIVE#
DRIVE#

بهترین بازی های رانندگی : PAKO Forever

یک بازی جذاب دیگر که در همان اول بازی باید از دست پلیس هایی که دنبال شما هستند فرار کنید ، بازی رکوردی است و تا زمان باخت شما ادامه دارد ، در این بین موانع مختلفتی وجود دارند که باید پشت سر بگذارید ، همچنین با کسب امتیاز میتوانید ماشین ها و نقشه های مختلفی از بازی را آزاد کنید.

PAKO Forever
PAKO Forever

بازی رانندگی Dr. Driving 2

یک بازی بسیار محبوب که در آن به رانندگی میپردازید ، در این بازی مراحل بسیار زیادی وجود دارند که میتوانید انجام دهید ، میتوانید ماشین پارک کنید ، ماشین سنگین حمل کنید ، مسابقه دهید و… همچنین میتوان با کسب سکه در این بازی ماشین ها را تغییر و ارتقا داد ، در این بازی قابلیت شخصی سازی طرف رانندگی ، آینه ها و… وجود دارد.

Dr. Driving 2
Dr. Driving 2

بازی رانندگی CSR Racing 2

یک بازی جذاب و با کیفیت که در آن باید بسیار با دقت و پر سرعت عمل کنید ، در این بازی شما مقابل حریف هایتان قرار میگیرید و باید زودتر از آنها به خط پایان رسیده و برنده شوید ، شما میتوانید ماشین های زیادی که در بازی وجود دارند را خریداری کرده و ارتقا دهید.

CSR Racing 2
CSR Racing 2

Drift Max Pro

این بازی رانندگی برای علاقه مندان دریفت کشی ساخته شده است ، یک بازی بسیار محبوب که در آن میتوانید به صورت آزادانه در مپ بازی بپرخید و شروع به دریفت کشیدن کنید ، در این بین شما میتوانید ماشین های مختلفی خریداری کرده و ارتقا دهید ، همچنین رنگ آنها را تغییر داده و برچسب به آنها بچسپانید.

Drift Max Pro
Drift Max Pro

این بود از بازی های سبک رانندگی اندرویدی که بسیار معروف و پر طرفدار هستند. نظرات خود را برای ما بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *