گران ترین بازی های جهان 2

چند روز پیش قسمت اول این مقاله با گران ترین بازی های جهان معرفی کردیم ، بازی هایی که تو این مقاله معرفی میکنیم بسیار پر هزینه تر و گرون تر از بازی های قبلی هستند و بیشتر این بازی ها قیمت های باور نکردنی دارند که میتوان به جای آنها چند جوان رو به خونه بخشتون فرستاد. با گیم پوینت همراه باشید.

گران ترین بازی های جهان 2
گران ترین بازی های جهان 2

rocksmith

یک بازی که با آهنگ سروکار داره ، برای تجربه تمامی آهنگ های این بازی باید DLC های اون رو خریداری کنید که جمعا میشه 6500 دلار ناقابل ، این بازی یک بازی آهنگ است که با استفاده از گیتار باید آنرا تجربه کنید ، آهنگ های بسیاری هم در بازی وجود دارد که میتواند بازی را سخت تر کند. قیمت اصلی بازی بسیار کم هستش اما با خرید DLC های بازی و تجربه کامل بازی باید مقدار بسیار زیاد تری پول پرداخت کنید.

rocksmith
rocksmith

DLC های گران بازی Train Simulator

یک بازی جذاب شبیه ساز قطار که دارای 633 DLC هست و برای تجربه کامل این بازی باید 8546.72 دلار پرداخت کنید ، با این پول میتونید یک سیستم گیمینگ بسیار خفن برای خودتون بخرید ، و یا ماشین خریداری کنید ، شما بودین همچین پولی برای DLC های یک بازی پرداخت میکردین؟ البته با تورمی که کشور ما داره با اون مواجهه میکنه این پول بسیار ارزشش در گذشت زمان بیشتر میشه.

Train Simulator
Train Simulator

star citizen

یک بازی عجیب که در آن برای خرید یک DLC که یک کشتی هستش باید 27000 دلار پرداخت کنید و برای خرید کشتی هم باید قبلا 1000 دلار به بازی کمک کرده باشید ، با این پول میشه چ کار هایی انجام داد؟ میشه چند تا خانواده رو توی این وضعیت اقتصادی نون داد و کمک زیادی بهشون کرد. شما هزینه 27000 دلاری برای یک بازی میکنید؟

star citizen
star citizen

DLC های گران بازی Grid 2

یک بازی ماشین سواری با گرافیکی زیبا ، نسخه اول این بازی دارای قیمت خاصی نیست اما نسخه mono این بازی برای ماشین و لباس مسابقه ای که بهتون اهدا میکنه ، 190000 دلار ازتون میگیره ، با این پول میشه چند تا خونه خرید ، شما بودید همچین پول هایی رو پرداخت میکردید؟

Grid 2
Grid 2

این بود از قسمت دوم بازی های گرون قیمتی که میتونید خریداری کنید ، نظراتتون رو برامون بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *