بازی انگشتی برای موبایل

بازی‌های زیادی برای موبایل روزانه ساخته و منتشر می‌شوند به طوری که درآمد بازی‌های موبایلی بیشتر از بازی‌های کامپیوتری در چند سال گذشته بوده و انتظار می‌ره تا چند سال آینده هم ادامه داشته باشه، در این مقاله بازی‌های انگشتی موبایل رو به شما معرفی می‌کنیم، این بازی هارو میتونید تو اوقات فراغت و بی حوصلگی تون انجام بدم. با گیم پوینت همراه باشید.

بازی انگشتی برای موبایل
بازی انگشتی برای موبایل

Almost a Hero

یک بازی تک انگشتی در سبک بازی های نقش آفرینی ، اصولا بازی های نقش آفرینی کمی سخت و پیچیده هستند و طراحی یک بازی انگشتی با سبک نقش آفرینی کار ساده‌ای نیست و نیازمند هوش بیشتری است ، شما میتوانید این بازی زیبا ، جذاب و البته رایگان رو تجربه کنید.

Almost a Hero
Almost a Hero

بازی انگشتی AdVenture Capitalist

در این بازی شما نقش یک فرد خود ساخته رو دارید که مغازه های مختلفی میسازه و در اون کسب و کار راه میندازه ، شما با کلیک کردن روی صفحه میتونید پول بیشتری به دست بیاورید و کسب و کارتون رو ارتقا بدید ، رفته رفته مغازه هاتون بزرگتر و بهتر میشه و در کنار گرافیک این بازی هم میتونید بهترین لذت رو ببرید.

AdVenture Capitalist
AdVenture Capitalist

Bitcoin Billionaire

دوست داران بیت کوین این بازی رو دوست دارند، در این بازی شما در نقش یک بچه هستید که باید با سیستم بیت کوین استخراج کنید، با کلیک کردن میتونید این روند رو بهبود ببخشید و بیت کوین بیشتری به دست آورید و بیشتر پولدار شوید، لازم به ذکر هست که به گم این تنها یک بازی هست و بهتون بیت کوین واقعی نمی‌ده.

Bitcoin Billionaire
Bitcoin Billionaire

بازی انگشتی Egg, Inc

یک بازی جذاب و فان انگشتی، در این بازی شما در نقش یک مزرعه دار هستید که باید با کلیک کردن روی صفحه مرغ هارو هدایت کنید و از این روش پول بگیرید، با ادامه بازی رفته رفته میتونید مزرعه خودتون رو بسازید و درآمد تون رو خودکار و بیشتر کنید، کارگر استخدام کنید و از جایزه‌های بازی که بهتون می‌ده برخوردار شوید.

Egg, Inc
Egg, Inc

این بود از بازی های جذاب انگشتی که میتونید به سادگی دانلود و تجربه کنید ، نظرات خودتون رو برامون بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *