بازی نقش آفرینی کامپیوتر

در مقاله قصد معرفی چند بازی نقش آفرینی (بقا) یا RPG کامپیوتر رو داریم، بازی‌های نقش آفرینی سبک بازی‌های هستند که در آن بازیکن نقش یک شخصیت خیالی یا حقیقی را در بازی می‌گیرد و باید در آن کارهایی که گفته شده را انجام داده و مأموریت ها را به پایان برساند و بتواند تا آخر بازی زنده بماند. با گیم پوینت و معرفی این بازی‌ها همراه باشید.

بازی نقش آفرینی کامپیوتر
بازی نقش آفرینی کامپیوتر

بازی نقش آفرینی Minecraft

یک بازی بسیار جذاب که در داستان آن شما در نقش یک فرد بدون هیچ صلاحی هستید که باید در دنیای بازی با قدم اول یعنی جمع کردن چوب تا کشتن اژدهای دنیای اندر پیش بروید، در این بازی شما باید با کشتن حیوانات غذا به دست آورید، خانه بسازید، حواستان به غروب خورشید باشد تا در شب زامبی‌هایی که ظاهر می‌شوند شما را به کشتن ندهند…

این بازی یکی از محبوب ترین بازی های جهان است و دارای تعداد دانلود میلیاردی و چند صد میلیون بازیکن است ، بازی ماینکرافت برای کامپیوتر ، کنسول ، موبایل ، نینتندو سویچ و… منتشر شده و سرور های آنلاین آن نیز لذت آنرا دو چندان کرده اند.

بازی بقا Minecraft
بازی بقا Minecraft

Subnautica

یک بازی عالی و متفاوت، بیشتر شرکت‌های سازنده بازی از ساخت بازی‌هایی که شما را زیر آب ببرد به دلیل ترس بازیکنان از زیر آب از ساختن هم‌چین بازی‌هایی خودداری می‌کنند اما Subnautica یک بازی بقا زیر آب است که مناظر بسیار زیبایی هم در زیر آب دارد، شما در این بازی باید با چیزهایی که در آب پیدا می‌کنید، و سفینه باقی مانده‌تان خود را نجات دهید.

گرافیک این بازی شما را حیرت زده میکند ، بازی دارای گیم پلی ، داستان عالی و دنیایی زیباست

Subnautica
Subnautica

بازی نقش آفرینی Rust

یک بازی بسیار جالب و محبوب ، در این بازی شما در نقش یک فرد کاملا عادی با هیکلی ورزشکاری هستید که هیچ لباسی به تن ندارد و باید در جنگلی که قرار گرفته زنده بماند ، در این بازی شما باید در محیطی که بیشتر انسان ها مرده اند و خرابی های بسیاری به بار آمده زنده بمانید و برای خود خانه بسازید ، همچنین میتوانید با دوستان خود این بازی بزرگ را تجربه کنید.

در این بازی باید ابتدا با استفاده از سنگ و چوب بازی را جلو ببرید تا جایی که میتوانید علاوه بر خانه های بزرگ سنگی ماشین و هلی کوپتر نیز داشته باشید.

بازی بقا Rust
بازی بقا Rust

DREADNOUGHT

بازی‌هایی در دنیای مکعبی، در زیر آب و در زمین را به شما معرفی کردیم اما در این بازی شما باید در فضا زنده بمانید، در این بازی به شما ناوگانی بزرگ از کشتی‌های فضایی داده می‌شود که باید آنها را توسعه داده و بزرگ کنید و همچنین با کشتی‌های دیگر به جنگ بپردازید…

بازی های فضایی یکی از محبوبترین بازی های تاریخ هستند اما کاربران بیشتر علاقه به داشتن سفینه در این بازی ها مانند فیلم جنگ ستارگان هستند و میخواهند با همین سفینه ها به جان یکدیگر بیافتند ، در این بازی شما میتوانید با استفاده از سفینه های جنگی مقر دشمن ها را نابود کنید.

DREADNOUGHT
DREADNOUGHT

این بود از معرفی چند بازی در سبک بقا، نظرات تون رو برامون بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *