بازی های چالشی

بازی های چالشی : هر کسی تو بازی ها دوست داره به چالش کشیده بشه ، اصل لذت بردن در بازی به چالش کشیدن خودتونه یا حداقل گیمرا دوست دارن به چالش کشیده بشن اما بازی هایی وجود داره که کاری میکنه شما قید هر چالشی رو بزنی و شاید از عصبانیت هم چند تا چیز رو شکستی ، در این مقاله چند تا بازی بسیار سخت رو برای دوست داران چالش معرفی میکنیم.

بازی های چالشی
بازی های چالشی

بازی چالشی Getting Over It with Bennett Foddy

یک بازی بسیار اعصاب خورد کن ، در این بازی شما در نقش یک مرد تازه متولد شد از یک کوزه هستید با یک کلنگ و باید خودتون رو به فضا برسونید ، این بازی یکی از سخت ترین بازی های دنیا هستش چون تنها با یک اشتباه میتونید خودتون رو به مرحله اول بازی برسونید و بزنید هر چیزی که دورتون هستش رو خورد کنید. پیشنهاد میکنم اگر اعصاب ضعیفی دارید این بازی بسیار سخت رو انجام ندید.

در اول بازی چالش شما تنها یک درخت است که باید آنرا رد کنید و به آن طرف آن بپرید ، در ظاهر بازی ساده است و میتوانید آن درخت را چک پوینت حساب کنید اما بعد از آن با یک کوه مواجه میشوید که باید کاملا از آن بالا برید و به فضای بدون جاذبه برسید و باید بدانید با یک اشتباه میتوانید به نقطه شروع کوه برگردید.

بازی چالشی Getting Over It with Bennett Foddy
بازی چالشی Getting Over It with Bennett Foddy

Big Hunter

یک بازی چالشی اما بسیار جذاب ، در این بازی شما در نقش انسان های اولیه هستید که باید به شکار ماموت و موجودات غول پیکر دیگر بپردازید ، با گذشت مراحل میتونید وسیله های شکاری و خودتون رو تقویت کنید تا در برابر موجودات جدیدی که اضافه میشوند کمی نداشته باشید ، در این بازی نشانه گیری هم برای شمار حیوانات بسیار مهم است. میتوانید این بازی را با دوستان خود بازی کرده و یکدیگر را به چالش بکشید.

Big Hunter
Big Hunter

بازی های چالشی : aa

یک بازی بسیار سخت ، در این بازی شما باید سوزن هایی رو که بهتون میدن بدون برخورد با هم دیگه بزنیدشون به یک دایره سیاه رنگ ، یک بازی در ظاهر ساده اما با گذشت چند مرحله اول میتونه به حدی سخت بشه که بازی رو پاک کنید و هیچ وقت سمتشم نرید ، این بازی یکی از معروف ترین بازی های انگشتی حساب میشه. در مرحله اول تا مرحله حدودا 60 شما چالش خاصی رو در این بازی نمیبینید اما رفته رفته بازی آنقدر سخت میشود که دیگر آنرا حذف میکنید.

بازی چالشی aa
بازی چالشی aa

Scream Hero

در این بازی سخت شما در نقش یک نینجا هستید که باید از نقطه A به نقطه B برسید اما در این وسط هیچ دکمه ای برای شما وجود نداره و باید با استفاده از صدای خود آنرا به جلو ببرید ، هرچه بیشتر روی تلفن خود داد بزنید ، نینجای شما بیشتر به جلو حرکت میکند و هر چقدر صدای شما بیشتر شود ، نینجای شما بالاتر میرود.

این بازی یکی از خنده دار ترین بازی های موبایلی و در عین حال یکی از رو مخی ترین بازی های موبایلی است ، توصیه میشود اگر آدم عصبی هستید این بازی را نصب نکنید.

Scream Hero
Scream Hero

این بود از بازی های بسیار سختی که میتونید به سادگی دانلود و نصبشون کنید و از بازی لذت کافی رو ببرید.نظراتتون رو برامون بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *