بازی های بدون نیاز به اینترنت

بازی های بدون نیاز به اینترنت زیادی برای سیستم عامل ها و دیوایس های مختلف منتشر شده و میشه ، مشکل اصلی بعضی از بازی ها اینه که نیاز به اینترنت دارن و بیشتر افرادی که با موبایل بازی میکنن در مواقعی این کارو انجام میدن که دسترسی به اینترنت ممکن نباشه ، در این لیست چند بازی بدون نیاز به اینترنت رو بهتون معرفی میکنیم ، با ما همراه باشید.

بازی های بدون نیاز به اینترنت
بازی های بدون نیاز به اینترنت

Crossy Road

یک بازی بدون نیاز به اینترنت و بسیار جذاب ، در این بازی باید کاراکتر خودتون رو از خیابان های شلوغی که در بازی وجود داره رد کنید ، در این وسط موانع بسیاری مانند ماشین ها وجود دارن که هر کدوم به سمت و سرعتی متفاوت درحال حرکت هستند و شما باید کاراکترتون رو به اون طرف خیابون ها برسونید ، در این بازی یک عقابم وجود داره که اگه زیاد در یک جا صبر کنید ممکنه شکارتون کنه.

Crossy Road
Crossy Road

بازی چند نفره بدون اینترنت minecraft

در بیشتر جاها اسم ماینکرافت به گوش میخوره ، یک بازی جذاب که در اون میتونید هر چیزی رو بسازید و لقب پرفروش ترین بازی رو به خودش اختصاص داده ، شما میتونید نسخه موبایل این بازی رو رایگان دانلود کنید و بدون اینترنت به بازی بپردازید ، درحالی که حتی میتونید با دوستانتون هم بازی کنید و باهم در بازی به ساخت و ساز بپردازید. این بازی رو از دست ندید.

minecraft
minecraft

Pocket City

یک بازی شهر سازی آفلاین و بدون نیاز به سخت افزار قدرتمند برای گوشی ، در این بازی شما میتونید یک شهردار شهر باشید و شهرتون رو مدیریت کنید همچنین از اول تا آخر اون رو خودتون بسازید ، در این بازی باید خانه ، مکان های گردشگری ، شهر بازی ، اداره های برق و… و حتی جاده بسازید و کل شهرتون رو چوری که میخوایید اداره کنید.

Pocket City
Pocket City

باهم بازی کنید بدون اینترنت : کلماتیک

یک بازی مخصوص پدر و مادر های صبوری که علاقه مند به بازی های سخت و طولانی هستن ، در این بازی شما باید با حرف هایی که بهتون داده شده ، کلمه هایی بسازید و مرحله های بازی رو پیش ببرید ، در واقع باید با حرف های داده شده به شما هر نوع کلمه ای که میتونه باهاشون ساخته بشه امتیاز جمع کنید و در مراحل بعدی خود کمک بگیرید.

  کلماتیک
کلماتیک

این بود از بازی های هیجان انگیزی که هیچ نیازی به اینترنت ندارن و حتی بعضی هاشون میتونید با دوستانتون هم همکاری کنید و با چند گوشی بازی کنید ، نظراتتون رو برامون بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *