ثبت نام در کوینکس

صرافی کوینکس یک صرافی بسیار معروف و محبوب است که دارای ارز های بسیار زیادی برای ترید و خرید و فروش است ، این صرافی هیچ گونه محدودیتی برای کاربران ایرانی قائل نیست و میتوان آزادانه در آن به خرید و فروش رمز ارز ها پرداخت ، در این مقاله ثبت نام در این صرافی را آموزش میدهیم ، با گیم پوینت همراه باشید.

ثبت نام در کوینکس
ثبت نام در کوینکس

دانلود COINEX

آنچه در این مقاله می‌خوانید

قبل از ثبت نام باید این نرم افزار را دانلود کنید ، میتوانید این نرم افزار را از پلی استور و یا مایکت برای اندروید و از اپ استور برای آی او اس دانلود کنید ، برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید ، حجم این نرم افزار 16 مگابایت است و در پلی استور گوگل بیش از 500,000 نصب فعال دارد.

دانلود کوینکس
دانلود کوینکس

ثبت نام در کوینکس

برای ثبت نام میتوانید روی دکمه زیر کلیک کرده و وارد سایت کوینکس برای ثبت نام شوید ، و یا در نرم افزار به بخش اکانت رفته و ثبت نام کنید ، برای ثبت نام روی دکمه Register Now کلیک کنید ، در مرحله بعد باید یک اکانت جیمیل ، و رمز عبور انتخواب کنید همچنین یک فیلد برای کد دعوت انتخواب شده که میتوانید با زدن کد ead27 سود 7.5% برای هر تراکنش خود دریافت کنید.

در مرحله بعد روی دکمه Sign Up کلیک کنید ، کوینکس یک ایمیل حاوی کد تاییدی برای شما ارسال میکند که باید در این مرحله وارد کنید. در مرحله بعدی از شما درخواست دانلود نرم افزار را میدهد که اگر قبلا نصب کرده باشید تنها لازم است در آن Login را زده و وارد حساب کاربری خود شوید.

ثبت نام در کوینکس
ثبت نام در کوینکس

اکنون در صرافی کوینکس ثبت نام انجام شده و وارد حساب خود شده اید ، برای خرید و فروش تنها لازم است دلار یا ارز دیگری را وارد حساب کرده و به انجام معاملات خود بپردازید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *