معرفی بازی سبک Idle

یکی از معروف ترین بازی های موبایلی بازی سبک Idle است که دارای مکانیزمی ساده است و بازی را به بازی انگشتی تبدیل میکند ، در این سبک بازی شما باید روی صفحه نمایش تپ یا کلیک کنید تا چیزی ساخته و یا تولید گردد ، این سبک بازی ها بدون حتی بودن شما هم میتوانند ادامه داشته باشند و حضور شما تنها در بازی باعث سرعت بخشیدن به روند بازی میشود. با گیم پوینت در معرفی بازی های این سبک همراه باشید.

معرفی بازی سبک Idle
معرفی بازی سبک Idle

بازی سبک Idle AdVenture Capitalist

یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های سبک Idle بازی AdVenture Capitalist است که در آن شما با کلیک کردن روی صفحه پول به دست می آورید و با آن پول کسب و کار خود را شارژ کرده و ارتقا میدهید تا پول برای شما کار کند.

با پیش رفتن روند بازی ، شما کسب و کار های زیادی را دارید و درآمد آنها را افزایش داده اید و هرچه زمان میگذرد پولدار تر هستید. این بازی رو میتونید رایگان دانلود کنید.

AdVenture Capitalist
AdVenture Capitalist

Bitcoin Billionaire

در این بازی شما باید پول اینده یا بیت کوین را جمع آوری کنید ، در اوایل بازی شما با تعداد بیت کوین کمی که دارید شروع میکنید و با کلیک کردن روی صفحه خود را بروز رسانی میکنید رفته رفته باید سیستم خود را ارتقا دهید و کم کم حتی ربات استخدام کنید تا به جای شما کار استخراج و گرفتن پاداش های بیت کوین را انجام دهد.

این بازی در اوایلی که بیت کوین آمد منتشر شد و دارای محبوبیت بسیاری است. دقت داشته باشید که این تنها یک بازی است و پول واقعی به شما نخواهد داد.

Bitcoin Billionaire
Bitcoin Billionaire

Idle Miner Tycoon

بی شک یکی از معروف ترین بازی های سبک Idle که اگر بازی نکرده باشیم ، بازی یا تریلر آن را دیده ایم ، در این بازی شما نقش یک سر معدن دار را دارید که باید کار گر هایی را استخدام کنید تا برای شما سنگ ، طلا ، الماس و… استخراج کنند.

رفته رفته با پیش رفتن روند بازی اشیا قیمتی تری را استخراج میکنید و میتوانید کاگر های خود را افزایش دهید ، همنین با گذاشتن سر کارگر بازی بدون نیاز به حضور شما هم کار میکند.

Idle Miner Tycoon
Idle Miner Tycoon

Egg. Inc

یک بازی بسیار جالب که در آن باید با کلیک کردن روی صفحه مرغ بسازید و به تویله مرغ ها هدایت کنید ، با پیش رفتن روند بازی میتوانید محیط بازی را ارتقا دهید و پیش بروید.

در این بازی شما میتوانید با زدن پهباد هایی که در آسمان رد میشوند و دیدن تبلیغات بخشی از پول هایی که نیاز دارید را به دست آورید ، در کل این بازی بسیار جذاب است و بسیار نقد های خوبی دریافت کرده.

Egg. Inc
Egg. Inc

Factory inc

یکی از بازی های جذاب درگیر سبک idle بازی Factory inc است. در این بازی شما یک کارخانه کوچک دارید که باید آنها را آپدیت کرده و دستگاه های مختلفی بسازید.

در این کارخانه انواع محصول تولید میشود که هرکدام قیمتی دارند ، از جماه لیوان ، شیشه ، کوزه و… شما در این بازی باید دستگاه های خود را آپدیت کنید تا محصولات گران قیمت تری بفروشید و همچنین میتوانید با کلیک روی محصولات کارخانه با چکش خود آنها را آپدیت کنید.

در این بازی شما میتوانید کم کم با پول داخل بازی دستگاه های بیشتری را اضافه کرده و آپدیت کنید و یا شعبه دیگری از کارخانه خود را افتتاح کنید.

این بود از معرفی چند بازی سبک Idle . نظراتتون رو برامون بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *