بازی های عجیب

بازی های زیادی روزانه ساخته و منتشر میشوند و در این بین بازی هایی وجود دارند که دلیل و منطق ساخت آنها معلوم نیست و یا بسیار عجیب و جالب هستند. بازی هایی شبیه ساز که باید فهمید دلیل و منطق سازنده از ساخت این بازی چی بوده. در این مقاله چند عدد از این بازی های عجیب و جالب رو بهتون معرفی میکنیم ، با وبسایت گیم پوینت همراه باشید.

بازی های عجیب
بازی های عجیب

بازی عجیب Goat Simulator

در این بازی بسیار عجیب که نمرات خوبی هم دریافت کرده شما قرار نیست تنها مانند یک بز رفتار کنید و روی کوه ها باشید و بعضی اوقات غذا بخورید ، در این بازی شما قدرت پرش فئق العاده ای دارید و میتوانید با شاخ های خود به آدم ها حمله کنید ، چیز های عجیبی در این بازی وجود دارند که حتی فکرش را هم نمیکنید و بهتر است برای دیدنشان این بازی را تجربه کنید.

Goat Simulator
Goat Simulator

Farming Simulator

حتما برای شماهم سوال شده که کار کشاورزی چگونه است و با چه وسایلی سرو کار دارند ، در این بازی شما میتوانید در زمینی که دارید و با وسایل محدود خود کار کشاورزی انجام دهید ، رفته رفته با فروش محصولات خود وسایل بهتری خریداری میکنید و در چندین زمین کشاوری به کار مشغول میشوید ، این شبیه ساز بسیار واقع گرایانه ساخته شده است.

Farming Simulator
Farming Simulator

بازی عجیب Mister Mosquito

تا به حال از دید یک پشه به آدم ها نگاه کرده اید؟!! ، در این بازی شما باید به عنوان یک پشه به خانواده ای حمله کنید و در زمان مناسب خون آنها را بمکید ، همچنین میتوانید چراغ هارا خاموش و روشن کنید و کار های دیگری که در بازی وجود دارد ، بخش بد داستان مربوط به زمانی است که بازی شما را مجبور به انجام مبارزه با این خانواده میکند.

Mister Mosquito
Mister Mosquito

Seaman

دوست دارید یک حیوان خانگی داشته باشید اما به دلایلی این امکان پذیر نیست ، میتوانید بازی Seaman را دانلود و تجربه کنید و از یک ماهی که صورت یک انسان را دارد نگه داری کنید ، در این بازی شما هیچ دستورالعملی ندارید و باید خودتان یاد بگیرید که چگونه به این انسان ماهی غذا بدهید و بازنده نشوید…

Seaman
Seaman

این بود از چند بازی عجیب که میتوانید آنها را تجربه کنید. نظراتتون رو برامون بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *