سبد خرید
0

روش های به دست آوردن بیت کوین

بیت کوین اولین ارز دیجیتال ساخته شده به دلیل ماهیت محدود بودن تعداد آن تنها 21 میلیون واحد از آن وجود دارد و پیش بینی میشود این مقدار در 120 سال آینده کامل استخراج شود و قیمت بیت کوین تنها با خرید و فروش آن بالا و یا پایین بیاید اما باید بدانید که این امر محدود بودن تعداد بیت کوین های موجود سبب افزایش چشمگیر قیمت بیت کوین میشود و هر ساله به قیمت آن اضافه میشود ، در واقع امروز بهترین موقع جمع کردن بیت کوین است.

در این مقاله چند روش که با استفاده از آن میتوانید بیت کوین به دست آورید را به شما معرفی میکنیم . با گیم پوینت همراه باشید.

روش های به دست آوردن بیت کوین
روش های به دست آوردن بیت کوین

استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین اولین کاری بود که باید برای به دست آوردن بیت کوین انجام میدادید و این کار با کامپیوتر های عادی ممکن بود و سود بسیاری داشت اما هر 4 سال پاداش بیت کوین نصف میشود و این یعنی هر کسی که در حال استخراج بود نصف پاداشش را میگرفت به همین خاطر کامپیوتر های امروزی نمیتوانند آنرا استخراج کنند و باید از دستگاه های مخصوصی به نام ماینر استفاده شود ، ماینر ها در صورتی که تعدادشان بالا باشد به برق زیادی احتیاج دارند و به همین خاطر در کشور هایی به علت کمبود برق استخراج آنها را ممنوع میکنند.

استخراج بیت کوین
استخراج بیت کوین

خرید و فروش بیت کوین

اصلی ترین روش به دست آوردن بیت کوین استخراج آن است و بعد از استخراج و دریافت پاداش آن میتوانید مقداری که دارید را به فروش برسانید ، خرید و فروش ارز های دیجیتال در صرافی های ارز دیجیتال که در اینترنت وجود دارند انجام میشود ، شما میتوانید در صرافی های معتبری مانند pay98 ثبت نام کرده و به خرید و فروش ارز دیجیتال خود مشغول شوید.

دقت داشته باشید در زمان نوشتن این مقاله صرافی Pay98 توسط خود ما در حال استفاده است و عواقب خرید و فروش در این صرافی با خودتان است.

خرید و فروش ارز های دیجیتال
خرید و فروش ارز های دیجیتال

ترید ارز دیجیتال

شما میتوانید از بیت کوین درآمد کسب کنید و برای این کار میتوانید روش ترید را انتخواب کنید ، در این روش شما با استفاده از پول اصلی خود که اصولا تتر (دلار) و یا تومان است به خرید و فروش میپردازید با این تفاوت که در این خرید و فروش باید از صرافی ها و سایت هایی استفاده کنید که دارای کیف پول داخلی هستند و لازم نیست ارز را از آنها خارج کنید ، شما میتوانید از نرم افزارو صرافی کوینکس استفاده کنید.

در این روش شما با مقدار پولی که به صورت تتر (دلار) و یا تومان دارید در قیمت های کم خرید کرده و در قیمت های بالا در لحظه میفروشید ، در این روش شما نوسان گیری میکنید و از نوسان بازار سود میکنید ، البته دقت داشته باشید که این کار موقعیت و تجربه نیاز دارد.

ترید ارز دیجیتال
ترید ارز دیجیتال

سرمایه گذاری

شما میتوانید با سرمایه گذاری در بیت کوین درآمد کسب کنید ، در سرمایه گذاری شما پولتان را در لحظه و یا در روز خرید و فروش نمیکنید بلکه هفته ها ، ماه ها و سال ها ارز های خود را نمیفروشید ، در سرمایه گذاری باید بیت کوین خریده و در کیف پول گوشی و یا کیف پول فیزیکی خود نگه دارید ، توصیه میشود هیچ گاه در صرافی ها پولتان را نگه داری نکنید همچنین بای سرمایه گذاری پول به اشخاص و یا سایتی که میگوید سرمایه گذاری میکند ندهید زیرا 99.99% این سایت ها کلاه بردار هستند.

در سرمایه گذاری درست شما ارز های خود را به کیف پول شخصی خود منتقل کرده و در زمان سود و یا رسیدن به هدف خود به فروش میرسانید.

سرمایه گذاری
سرمایه گذاری

سخن پایانی

این ها اصلی ترین روش هایی بودند که میتوانستید با استفاده از آن ها ارز های دیجیتال دیگر را به دست آورید اما باید بدانید که روش های زیادی برای به دست آوردن ارز های دیجیتال وجود دارد که میتوانند امن و یا قابل اعتماد نباشند. برای مثال سایت هایی وجود دارند که در ازای انجام کاری به شما پول میدهند و بیشتر این سایت ها از افراد جدید خود گرفته و به افراد قدیبمی میدهند و با این روش در آخر کلاه برداری میکنند.

دقت داشته باشید که قبل از خرید هر ارز دیجیتالی درباره آن تحقیق کنید و اصولا به ارزی که تنها چند ماه است منتشر شده و در صرافی ها قیمتی ندارد و یا به اصطلاح شت کوین است و ممکن است در یک روز قیمتی باور نکردنی پیدا کند و فردا آن روز صفر میشود اعتماد نکنید ، اخبار بازار را دنبال کنید و ارز های معتبری (در زمان نوشتن این مقاله) مانند : اتریوم ، کاردانو ، ترون و… را میتوانید خریداری کنید زیرا هر کدام دارای بنیادی هستند و پشتوانه دارند.

خرید و فروش ارز های دیجیتال
خرید و فروش ارز های دیجیتال

ممنون که با ما همراه بودید ، نظرات خود را برای ما بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *