آموزش شارژ کوینکس و ترید در آن

کوینکس یکی از صرافی های محبوب برای ترید ارز دیجیتال است که از ارز های زیادی پشتیبانی میکند ، در کوینکس میتوانیدانواع ارز را انتخواب کرده و با استفاده تتر USDT(دلار) ، USDC ، BTC ، BCH و… در آن به خرید و فروش بپردازید ، در این به مقاله آموزش شارژ این صرافی و شروع ترید میپردازید ، با گیم پوینت همراه باشید.

آموزش شارژ کوینکس و ترید در آن
آموزش شارژ کوینکس و ترید در آن

شارژ و انقال پول به کوینکس

برای ترید در هر صرافی ابتدا باید در آن پول داشته باشید ، از آنجایی که صرافی کوینکس خارجی است امکان واریز مستقیم ریالی و ترید با ریال در آن وجود ندارد ، برای شارژ این صرافی ابتدا باید در یک صرافی خرید و فروش ارز ، ارز مورد نظر خود را خریده و به کوینکس منتقل کنید ، ما تا این لحظه از صرافی Pay98 که یک صرافی ایرانیست استفاده کردیم.

  1. در مرحله اول باید از یک صرافی خرید و فروش ارز مانند Pay98 ثبت نام کنید
  2. در مرحله بعدی وارد صرافی کوینکس شده و آدرس کیف پول ارز موردنظر خود را کپی میکنید.
  3. در مرحله بعد شما آدرس گرفته شده را در قسمت خرید ارز دیجیتال Pay98 وارد میکنید و مقدار ارز موردنظر خود را به آرس کیف پول کوینکس منتقل میکنید.

پیشنهاد میشود با ارز ترون کوینکس خود را شارژ کنید ف بیشتر این کار را مستقیم با خرید تتر انجام میدهند اما در این روش کامزد شما 1 واحد تتر یا 1 دلار محاسبه میشود و برای شما ممکن است به صرفه نباید ، میتوانید ترون را خریداری کرده و در کوینکس آنرا بفروش برسانید تا کارمزد شما تنها یک ترون حساب شود که حدودا 10 برابر کمتر کارمزد میپردازید.

شارژ و انقال پول به کوینکس
شارژ و انقال پول به کوینکس

ترید در کوینکس

ترید در کوینکس بسیار ساده است و میتوانید به راحتی آنرا انجام دهید و دانش زیادی برای این کار لازم نیست برای این کار وارد صرافی کوینکس شوید. در موبایل قسمت پایین پنج بخش برای شما وجود داره که باید برای ترید وارد بخش market شوید ، در این قسمت ارز های موجود در صرافی برای خرید و فروش به شما نشان داده خواهد شد ، برای مثال شما ارز ترون را میخواهید خریداری و یا به فروش برسانید ، ترون درحال حاظر که این مقاله نوشته میشود شماره 23 ارز های کوینکس است ، روی آن کلیک کنید.

ترید در کوینکس
ترید در کوینکس

در این قسمت شما قیمت های ترون ، نمودار و درصد سود و زیان نسبت به واحد های ارزی را میبینید ، به پایین اسکرول کرده و روی TRX/USDT کلیک کنید. یک نمودار شمعی و تقاضای خرید و فروش برای شما ظاهر خواهد شد ، در پایین شما دکمه های Buy و Sell را دارید ، برای خرید روی Buy و برای فروش ترون خود روی Sell کلیک کنید.

نمودار ترون
نمودار ترون

در این قسمت شما میتوانید تقاضای فروش و قیمت اصلی ترون را در سمت راست ببینید و در سمت چپ قیمت و تعداد واحد خرید و یا فروش خود را مشخص کنید و در اخر روی دکمه Buy یا Sell کلیک کنید ، در پایین صفحه به شما تاریخ خرید و فروش خود با قیمت و همچنین فعالیت های شما نمایش داده خواهد شد ، با این کار شما به راحتی توانستید ارز های خود را بخرید و یا بفروشید و در آخر در پایین صفحه خود قسمت assets موجودی خود را ببینید.

خرید و فروش ترون
خرید و فروش ترون

این بود از آموزش شارژ صرافی کوینکس و خرید و فروش در آن ، نظرات خود را برای ما بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *