بازی های فکری

بازی های جذاب زیادی تا به الان ساخته و منتشر شده اند و در این مقاله قصد داریم چند عدد بازی فکری به شما معرفی کنیم تا ذهنتان را به چالش بکشید و سرعت و دقت خود را آزمایش کنید ، این بازی ها برای گوشی هستند که اغلب میتوانید به صورت رایگان آنها را دانلود کنید. با وبسایت گیم پوینت همراه باشید.

بازی های فکری
بازی های فکری

World of Goo

بازی که مدت زمان زیادی از انتشارش میگذرد اما به شدت محبوب است و شما را جذب خودش میکند ، در این بازی شما باید موجودات کوچک و سیاه رنگی را کنترل کنید و از مکانی که در آن هستند فراری دهید ، در این بازی باید به شدت استراتژی داشته باشید و به خوبی مراحل آنرا انجام دهید ، این بازی در پلی استور قیمت حدود 5 دلاری دارد ک میتوانید از سایت های ثانویه رایگان آنرا دانلود کنید.

World of Goo
World of Goo

بازی فکری SpongeBob: Krusty Cook-Off

یک بازی جذاب که در آن شما نقش کاراکتر معروف یعنی باب اسفنجی را بازی میکنید ، در این بازی شما باید آشپزی کنید اما وقت بسیار مهم است و نباید مشتری ها زیاد منتظر بمانند ، باید در این بازی به سرعت غذاهایی که مشتری ها میخواهند رو براشون بپزید و کم کم وسایل و محصولاتتون رو ارتقا بدید و در کنار این به محیط رستوران خرچنگ سری بزنید و وسایل مختلفی برای آن قرار دهید.

SpongeBob: Krusty Cook-Off
SpongeBob: Krusty Cook-Off

Mekorama

از نقطه A برس به نقطه B این تنها کاری هستش که در این بازی جذاب شما انجام میدهید ، در این بازی شما باید راه های مختلفی برای رساندن کاراکتر خود از نقطه A به نقطه B پیدا کنید ، مراحل بازی به مرور سخت تر میشوند و باید راه های مختلفی را پیدا کنید و از مکانیزم های بازی نهایت استفاده را ببرید.

همچنین میتوانید در بازی نقشه هایی را بسازید و کاملا به صورت دلخواه مانع در آن ها قرار بدید.

Mekorama
Mekorama

بازی فکری Machinarium

یکی از بهترین بازی های فکری در جهان ، در این بازی شما نقش رباتی را دارید که باید از شهری که در آن است خارج شود برای این کار باید پازل ها و معما های داخل شهر را به درستی ببینید و حل کنید ، گاهی مراحل این بازی به شدتسخت و دشوار میشود که ممکن است برای یک مرحله آن چندین روز درحال فک کردن باشید.

نسخه دوم این بازی هم ساخته شده و یک بازی دیتا دار است ، برای دانلود رایگان این بازی میتوانید از سایت های ثانویه آنها را دانلود کنید.

Machinarium
Machinarium

این بود از چند بازی فکری جذاب ، لطفا نظراتتون رو برامون بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *