شبیه ساز های عجیب

شبیه ساز های زیادی تا به حال منتشر شده اند و بسیاری از آنها دارای نمرات خوبی هستند ، در این بین بازی های شبیه سازی وجود دارند که دلیل و منطقی پشت آنها نیست و با دیدنشون شوکه میشید و شایدم لذت ببرید به هر حال این بازی ها بسیاری رو متعجب کردند و میکنند. با گیم پوینت در معرفی چند تا از این شبیه ساز های عجیب همراه باشید.

شبیه ساز های عجیب
شبیه ساز های عجیب

شبیه ساز عجیب I am bread

شبیه سازی بسیار سخت که در آن شما در نقشی بسیار مهم که همان نقش نان تست است هستید ، در این بازی شما باید به عنوان یک نان تست از روی میز به روی اسکیت بورد رفته و رفته رفته روی کابینت هاو میز ها جلو برید و فرار کنید ، در این بازی شما تنها نباید با زمین برخورد کنید زیرا کثیف میشوید و بازی را میبازید.

I am bread
I am bread

Bee Simulator

تا به حال از دید یک زنبور عسل به دنیا نگاه کرده اید؟ باید روزانه رفته و گرده گل ها را جمع آوری کنید ، به کندو سر زده و عسل بسازید ، در این بازی شما از ملکه زنبور ها دستور دریافت میکنید و در بین راه ممکن است با دشمن هایی هم رو به رو شوید ، این بازی از گرافیک بسیار عالی بهره میبرد که میتوانید در دنیای آن به گشت گذار بپردازید.

Bee Simulator
Bee Simulator

شبیه ساز عجیب Goat Simulator

شبیه ساز بسیار عجیب بز ، در این بازی شما باید به عنوان یک بز رفتار کنید اما المان های بازی هر چیزی را برای شما قرار داده اند جز بز بودن ، در این بازی شما میتوانید در شهر آزادانه به گشت و گذار بپردازید و حتی مردم را بزنید ، سوار وسایل نقلیه بشید و رانندگی کنید ، هر چیزی که غیر عادی به نظر برسد در این بازی وجود دارد.

Goat Simulator
Goat Simulator

Rock Simulator

شبیه ساز صخره ، تنها کاری که در این بازی باید به عنوان صخره انجام دهید این است که صخره باشید ، در یک مکان ارام هستید و باید تنها به طلوع و غروب خورشید نگاه کنید ، هیچ کاری برای انجام دادن در این بازی جز نشستن و دیدن روز و شب وجود ندارد و کاملا بازی بی منطق و عجیبی است.

Rock Simulator
Rock Simulator

این بود از چند بازی شبیه ساز که بسیار عجیب هستند و تجربه جالبی دارند ، نظراتتون رو برامون بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *