سبد خرید
0

بازی انگشتی

بازی های انگشتی مدت زمان زیادی هستند که برای گوشی منتشر میشوند و بسیار هم معروف هستند و موفق عمل میکنند زیرا نیاز به انجام کار خاصی ندارند و با یک دست و یک انگشت میتوان نشست و ساعت ها این بازی ها را انجام داد ، در این مقاله چند عدد از این بازی های جذاب را به شما معرفی میکنیم با گیم پوینت همراه باشید.

در بازی های انگشتی شما باید گوشی را به صورت عمودی بگیرید و تنها با یک انگشت بازی کنید.

بازی انگشتی
بازی انگشتی

Prison Empire

یک بازی انگشتی که در آن شما نقش مدیر زندان را دارید ، در این بازی شما باید برای زندانی ها کار هایی انجام دهید و رفاهشون رو تامین کنید ، برای مثال باید جای خواب خوب ، محلی برای ورزش ، غذای خوب و… داشته باشن از طرفی هم ممکنه زندانی های خطرناکی برای شما آورده بشه که باید بیشتر بهشون توجه کنید.

درآمد در این بازی بسیار مهمه چون باید همه کار هایی که گفتیم رو انجام بدید و این کار ها هزینه دارن و از طرفی حقوق کارکنان زندان هم میتونه بسیار زیاد باشه.

Prison Empire
Prison Empire

بازی انگشتی Archero

یک بازی بسیار جذاب که میتوانید آنرا در پلی استور به صورت رایگان دانلود کنید ، در این بازی شما نقش یک آرچر را دارید که باید با دشمن های خود مبارزه کند ، در این بین باید استراتژی خاصی داشته باشید چون هم باید شلیک کنید و هم راه برید و این دو کار رو نمیتونیئ همزمان انجام بدید ، رفته رفته دشمن های شما بزرگتر میشن و کار شما سخت میشه.

Archero
Archero

Score Hero

یک بازی انگشتی جذاب برای عاشقان فوتبال ، در این بازی شما باید توپ را در بازی هدایت کرده و به گل برسید اما برای این کار باید از بازیکن های بازی کمک بگیرید ، با استراتزی مخصوص خود پاس کاری کنید و در آخر بهترین گلی که میتونید با کمترین پاس ها بزنید رو انجام بدید و امتیاز برای دریافت مراحل بیشتر بازی دریافت کنید.

Score Hero
Score Hero

بازی انگشتی The Mighty Quest Epic Loot

یک بازی که در آن شما نقش یک جنگجو را دارید ، در اول بازی از شما پرسیده میشه که آیا چپ دست هستید یا راست دست تا رابط کاربری بر اساس نیاز شما تغییر پیدا کنه ، در این بازی شما باید به مراحل مختلفی برید و با غول های عجیب و غریبی مبارزه کنید تا در آخر به گنجینه ای برسید ، در بازی کم کم میتونید با کسب امتیاز ها صلاح های خودتون رو هم ارتقا بدید.

 The Mighty Quest Epic Loot
The Mighty Quest Epic Loot

این بود از معرفی چند تا بازی بسیار جالب و معروف ، نظراتتون رو برامون بنوسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

‫2 نظر

  • yallda گفت:

    تشکر از مقالتون عالی بود

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *