ابزار گیمینگ موبایل

موبایل ها یکی از پر کاربرد ترین دیوایس های آدم ها هستند که به یکی از نیاز های اصلی ما تبدیل شده اند. در این بین بسیاری از مردم در اوقات فراغت خود با دوستانشان درحال بازی های موبایل هستند و بازی های بسیار زیبایی نیز برای موبایل ها منتشر شده است ، در این مقاله چند گجت گیمینگ برای تجربه بهتر از بازی ها را به شما معرفی میکنیم. با گیم پوینت همراه باشید.

در این مقاله چند عدد گجت به شما معرفی میشوند که شاید بتوانند جای صفحه لمسی را در بازی ها برای شما بگیرند.

ابزار گیمینگ موبایل
ابزار گیمینگ موبایل

دسته تریگر گیمینگ موبایل

تریگر هایی که در بازار هستند بیشتر تکی فروخته میشوند اما مدل هایی هستند که همراه یک فن گوشی که دمای پردازنده گوشی شما را در هنگام بازی کردن پایین میاورد تا عملکرد آن کاهش نیابد عرضه میشوند. این تریگر ها در بالای گوشی ها قرار داده شده و متصل میشوند و میتوانند در بازی های شوتر برای شما جای دوربین و تیر اندازی را بگیرند و در برخی از آنها امکان زدن تیر های چند تایی و رگبار را فراهم میکند.

دسته تریگر گوشی
دسته تریگر گوشی

کنترلر های بلوتوث

شما میتوانید به گوشی خود کنترلر یا دسته بازی را متصل کنید و در بازی ها لذت ببرید ، اینگونه بازی ها برای شما کامل تر نشان داده میشوند و انگشت های شما جلوی راه را نمیگیرد ، اگر در خانه کنترلر پلی استیشن و یا ایکس باکس را دارید نیاز به خرج اضافی نیست و میتوانید به راحتی آنها را به گوشی خود با استفاده از بلوتوث متصل کنید.

کنترلر های بلوتوث
کنترلر های بلوتوث

موس و کیبورد

استفاده از موس و کیبورد در بازی های موبایلی نهایت لذت از بازی است چرا که دقت و سرعت شما را به شدت افزایش میدهد ، در این بین میتوانید یک هدست عالی به گوشیتان متصل کرده و نهایت استفاده را ببرید ، برای اتصال موس و کیبورد به گوشی باید از هابی که رابط این وسیله باشد استفاده کنید.

موس و کیبورد
موس و کیبورد

این وبد از معرفی گجت های گیمینگی که میتوانند لذت بازی های موبایلی را برای شما چند برابر کنند. نظراتتون رو برامون بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *