نکات خرید تلویزیون

تلویزیون یکی از بهترین وسیله ها در هر خانه ای برای سرگرم شدن و اطلاع از خبر های روز دنیا است اما نکاتی را باید قبل از خرید تلویزیون بدانید زیرا معیار های زیادی در خرید تلویزیون را باید بدانید و نسبت به نیاز خود خرید را انجام دهید ، با گیم پوینت در معرفی این نکات همراه باشید.

نکات خرید تلویزیون
نکات خرید تلویزیون

مقدار هزینه در خرید تلویزیون

در واقع هزینه ای که میخواهید برای خرید تلویزیون در نظر بگیرید کاملا بستگی به خودتان دارد ، هرچه پول بیشتری داده باشید ، تلویزیون بهتری به شما داده میشود ، اگر از سایت های اینترنتی خرید خود را انجام میدهید نسبت به قابل اعتماد بودن سایت اعتماد حاصل کنید و کاملا سایت را چک کنید ، بهتر است از مغازه ای خرید کنید که به آن اطمینان کامل دارید.

مقدار هزینه
مقدار هزینه

کدام برند را خریداری کنیم؟

در بازار تلویزیون برند بهتر معنا ندارد زیرا خرید آن بستگی به هزینه و نوع کارکرد شما با تلویزیون دارد ، هرچه تلویزیون شما بالا رده تر باشد بهتر است اما باید بدانید که آیا عاشق فیلم و سریال هستید؟ ، گیمری هستید که بسیار تلویزیون برایتان مهم است یا معمولی هم باشد مهم نیست؟ ، صدا در تلویزیون چقدر برای شما اهمیت دارد؟ ، باید این معیار ها را بسنجید و از بین برند ها و تلویزیون های موجود با توجه به هزینه بهترین گزینه را انتخواب کنید.

در حال حاظر برند های ال جی ، سامسونگ و سونی بهترین برند های بازار هستند.

کدام برند را خریداری کنیم؟
کدام برند را خریداری کنیم؟

صفحه نمایش در خرید تلویزیون

تلویزیون های بازار با دو نمایشگر LED و OLED منتشر میشوند. در تلویزیون‌های LED از فناوری نور پس زمینه برای روشنایی پنل استفاده می‌شود. شرکت های سونی و ال جی تولید کننده های نمایشگر OLED هستند. در تکنولوژی تلویزیون OLED به جای استفاده از نور پس زمینه از پیکسل خود نورده برای ایجاد روشنایی و رنگ استفاده می‌شود و به همین دلیل در ارائه رنگ مشکی کاملا عالی هستند و برای دوست داران فیلم و سریال بسیار پیشنهاد میشوند.

تلویزیون های LED از کیفیت کمتری و وضوح تصویری کمتری برخوردار هستند و پیشنهاد میشود برای خرید تلویزیون های OLED را خریداری کنید.

صفحه نمایش
صفحه نمایش

کیفیت صدا

کیفیت و قدرت صدا یکی از شاخص های انتخواب تلویزیون است ، در تلویزیون های جدیدتر برای باریک کردن تلویزیون از اسپیکر های باریکی برای آنها استفاده میکنند ، در این تلویزیون ها کیفیت صدا همچنان بالا است و برقرار میماند اما از قدرت آن کاسته میشود و امکان دارد برای گرفتن قدرت صدای بهتر مجبور به استفاده از بلندگو های سینما خانگی شوید.

کیفیت صدا
کیفیت صدا

قابلیت اسمارت در خرید تلویزیون

قابلیت اسمارت امروزه در بیش از 70 درصد تلویزیون های بازار دیده میشود و نباید نسبت به آن دغدغه داشته باشید ، تلویزیون های سونی با استفاده از سیستم عامل اندروید خدمات وابسته به گوگل بیشتری را ارائه میدهد و شرکت های ال جی و سامسونگ از سیستم عامل مخصوص خود استفاده میکنند.

تلویزیون های اسمارت یا هوشمند دنیایی از محتوای آنلاین را به شما ارائه میدهند و حتی اجازه نصب نرم افزار های اندرویدی هم به شما داده میشود ، در این تلویزیون ها ممکن است از دستیار صوتی نیز استفاده شود و یا حداقل قابلیت نصب آن در تلویزیون مهیا باشد.

قابلیت اسمارت
قابلیت اسمارت

این بود از معیار هایی که باید هنگام خرید تلویزیون با توجه به هزینه ای که در نظر گرفته اید باید دقت کنید ، نظراتتون رو برامون بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *