سایت های کاربردی

سایت های زیادی تا به حال ساخته سده اند اما بعضی از آنها میتوانند بسیار کاربردی باشند و در کنار آن ویژگی های خود را رایگان ارائه دهند ، این سایت ها بیشترشان رایگان هستند اما تعداد کمی هم از آنها وجود دارد که امکانات بیشتری با دادن حق اشتراک به شما خواهند داد. با گیم پوینت همراه باشید تا چند تا از این سایت های کاربردی را معرفی کنیم.

سایت های کاربردی
سایت های کاربردی

سایت کاربردی 10MinuteMail

در برخی از سایت ها بعد از ثبت نام و دادن ایمیل تبلیغات آنها شروع میشود و دست از سر شما بر نخواهند داشت ، شما میتوانید در سایت هایی که زیاد مهم نیستند و برای انجام کاری چند دقیقه ای مجبور هستید ثبت نام کنید ، وارد سایت 10MinuteMail شوید و یک ایمیل موقت که تنها ۱۰ دقیقه اعتبار دارد را وارد کنید.

10MinuteMail
10MinuteMail

360Gigapixels

احتمالا بی حوصله هستید و میخواهید یکم سرگرم شوید ، تا به حال دلتان خواسته شهر های معروفی مثل لندن رو ببینید؟ شما میتونید در سایت 360Gigapixels نقشه شهر هایی مثل لندن ، نیویورک و… را به صورت تصاویر چند گیگا پیکسلی و به صورت پانورامای ۳۶۰ درجه ببینید.

360Gigapixels
360Gigapixels

سایت کاربردی Adobe Color

در صورتی که یک گرافیست ، ادیتور ، یوتیوبر ، استریمر و… هستید ، این وبسایت به کارتان میاید ، در این وبسایت شما میتوانید با دادن کد رنگ دلخواه خود رنگ های مکمل آنرا دریافت کنید تا رنگ و روی بسیار زیبا به کارتان بدهید و بسیار هوشمندانه عمل کنید.

Adobe Color
Adobe Color

FactSlides

سایتی بسیار جذاب که میتوانید معلومات شمارا افزایش دهد ، در صورت بی حوصله بودن و برای سرگرم شدن میتوانید وارد سایت FactSlides شوید و ۱۰ هزار حقیقتی که در آن به صورت اسلاید نوشته شده را بخوانید.
این وبسایت به صورت انگلیسی نوشته شده است ، در صورتی که نتوانستید ترجمه کنید میتوانید نرم افزار گوگل ترنسلیت را نصب کرده و از طریق دوربین گوشی خود اسلاید ها را ترجمه کنید.

FactSlides
FactSlides

این بود از چند تا سایت کاربردی بسیار جالب و کاربردی. نظراتتون رو برامون بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *