سایت کاربردی (2)

سایت های زیادی روزانه ساخته میشوند و در بین آنها سایت های کاربردی فراوانی وجود دارد که میتوانند بسیار کارآمد باشند و در بعضی مواقع کار شمارو راه بندازن ، در این مقاله که قسمت دوم سایت های کاربردی هستش با وبسایت گیم پوینت همراه باشید تا چند تا از این سالیت های جالب رو با ویژگی هاشون بهتون معرفی کنیم.

سایت های کاربردی
سایت های کاربردی

سایت کاربردی AudioCheck

اگر از آن دسته آدم هایی هستید که علاقه زیادی به آهنگ دارند و هدفون مدت زمان زیادی روی گوششون هست حتما با خرابی هدفونتون هم آشنایی دارید ، بعضی اوقات هدفون انگار به درستی کار نمیکنه و صدا هارو یه جوری میشنوید که به نظر طبیعی نیست ، شما میتوانید وارد سایت AudioCheck شوید و هدفونتون رو از هر نظر مانند عمق صدای بیس ، توازن صدای سمت چپ و راست و… تنظیم کنید.

AudioCheck
AudioCheck

Days of the Year

از جشن خوشتان می آید؟ اگر از آن دسته آدم هایی هستید که همیشه دنبال جشن و عید هستند میتوانید وارد سایت Days of the Year شوید و ببینید امروز در کشور های جهان چه جشنی برپاست و به چه مناسبتی جشن گفته اند ، شماهم میتوانید به این دلیل جشن بگیرید و کمی حال و هوای امروزه را تغییر دهید.

Days of the Year
Days of the Year

سایت کاربردی ?Down for Everyone or Just Me

گاهی وارد سایت دانشگاه میشوید و میبینید صفحه لود نمیشود و یا هر وبسایت دیگری که مد نظرتان است ، زمانی که وارد وبسایتی میشوید و میبینید کار نمیکند شک دارید که آیا مشکل از اینترنت و یا فیلتر شکن شماست یا سرور های سایت جوابگو درخواست شما نیستند ، شما میتوانید وارد سایت ?Down for Everyone or Just Me شوید و آدرس سایتی که میخواهید را در آن بزنید و ببینید که ایا مشکل از سمت سرور های سایت است یا از ینترنت شما.

?Down for Everyone or Just Me
?Down for Everyone or Just Me

Geo Guessr

یک بازی جذاب در زمان بیکاری ، شما میتاونید وارد سایت Geo Guessr شوید و به بازی جذابی بپردازید ، این وبسایت شما را با استفاه از نقشه های گوگل به مکان های مختلفی میبرد و از شما میخواهد حدس بزنید که در کجای نقشه قرار گرفته اید ، هرچه مکان نزدیکتری را انتخواب کنید امتیاز بیشتری دریافت میکنید. شما میتوانید محدوده مشخصی را برای بازی مانند قاره ، کشور ، شهر و… انتخواب کنید.

Geo Guessr
Geo Guessr

این بود از چند سایت کاربردی جالب. نظراتتون رو برامون بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *