بازی محبوب موبایلی

بازی های موبایلی زیادی روزانه ساخته شده و منتشر میشوند و بخش بسیار بزرگی از درآمد بازی ها مربوط به موبایل و تبلت است که حتی از درآمد بازی های کامپیوتری نیز پیشی گرفته ، در این مقاله چند بازی به شما معرفی میکنیم که در موبایل یکی از محبوب ترین ها هستند و تعداد نصب بسیار بالایی دریافت کرده اند. با وبسایت گیم پوینت همراه باشید.

محبوب ترین بازی های موبایلی
محبوب ترین بازی های موبایلی

بازی محبوب among us

بازی among us با معرفی یکی از استریمر های بزرگ معروف شد و بعد از 2 سال از زمان انتشار خود به محبوبیت بسیار بالایی راه پیدا کرد ، این بازی هم اکنون برای موبایل نیز منتشر شده و دارای تعداد بیش از 485 میلیون نصب فعال است. این بازی به صورت گروهی انجام میشود که میتوانید در بازی با بازیکنان از سرتاسر جهان ارتباط پیدا کنید و به تعمیر سفینه فضایی بپردازید.

among us
among us

candy crush

یک بازی بسیار معروف و محبوب اما قدیمی ، در این بازی باید با آبنبات ها بازی کرده و مراحل بازی را پشت سر بگذارید ، در این بازی باید آبنبات های هم رنگ را کنار هم گذاشته و آنها را نابود کنید و امتیاز بگیرید ، این بازی در بین والدین و بزرگسالان بسیار معروف تر از بچه ها است. بازی candy crush دارای بیش از 500 میلیون نصب فعال است.

candy crush
candy crush

بازی محبوب fruit ninja

بازی بسیار معروف که باید در آن نینجا شدن را یاد بگیرید ، این بازی مدت زمان زیادی است که منتشر شده و نسخه دوم آن نیز منتشر شد و دیگر آپدیتی دریافت نکرد اما همچنان معروف و محبوب مانده ، در این بازی باید با حرکات نینجایی خود میوه هایی که به بالا پرتاب میشوند را از وسط نصف کرده و رکورد بزنید. این بازی هم اکنون دارای بیش از 500 میلیون نصب فعال است.

fruit ninja
fruit ninja

Clash Of Clans

بازی که با وجود گذشت زمان زیادی از انتشار خود همچنان بسیار محبوب است و حتی تبلیغات آن دیده میشود ، در این بازی شما باید دهکده خود را بسازید و آنرا گسترش دهید ، معدن های مختلفی بسازید تا بتوانید ساختمان های خود را ارتقاء دهید ، دیوار بکشید و ساختمان های دفاعی بسازید از حمله دشمنان در امان باشید. این بازی بسیار محبوب دارای بیش از 500 میلیون نصب فعال است و همچنان بازیکنان خود را دارد.

Clash Of Clans
Clash Of Clans

این بود از چند بازی بسیار جذاب موبایلی که بسیار محبوب هستند ، نظرات خود را بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *