کدام شبکه اجتماعی بیشترین کاربر فعال را دارد؟

امروزه هر کدام از ما از چندین نرم افزار برای اوقات فراغت و یا ارسال پیام ، ویدیو و… استفاده میکنیم و امکان دوری از آنها برایمان غیر ممکن است ، در این مقاله قصد داریم چند شبکه اجتماعی که بیشترین کاربر فعال را دارند نام ببریم ، این نرم افزار و سایت ها به ترتیب نام برده نمیشوند و تنها شبکه های اجتماعی که در ایران بیشترین معروفیت را دارد نام برده میشود.

کدام شبکه اجتماعی بیشترین کاربر فعال را دارد؟
کدام شبکه اجتماعی بیشترین کاربر فعال را دارد؟

بیشترین کاربر فعال : شبکه اجتماعی Facebook

همین اول بهتره بدونید که نرم افزار معروف و محبوب قدیمی فیسبوک دارای بیشترین تعداد کاربر فعال در جهان است و تعداد کاربران فعال آن حدودا 2,895,000,000 کاربر است. نرم افزار فیسبوک یک شبکه اجتماعی است که در آن میتوان با افراد مختلفی صحبت کرد و همچنین عکس ها و ویدیو هایی را ارسال کرد ، این نرم افزار در ایران به دلیل فیلتر بودن و منتشر شدن پیام رسان های بهتر دیگر محبوبیتی ندارد.

Facebook
Facebook

Youtube

یوتیوب یک شبکه اجتماعی برای ارسال پیام و… نیست بلکه یک سرویس اشتراک گذاری ویدیو است که بعد از گوگل بیشترین تعداد جست و جو را دارد به طوری که مردم اگر خواسته شان در گوگل پیدا نشد آنرا در یوتیوب سرچ میکنند. در یوتیوب افراد میتوانند ویدیو هایشان را منتشر کرده و در صورت انجام شرایطی حتی درآمد دریافت کنند ، تعداد افراد بسیار زیادی هم اکنون تمام درآمدشان که بسیار زیاد است حتی در ایران در یوتیوب فعالیت دارند و این درآمد را از آن دریافت میکنند.

یوتیوب دارای حدودا 2,291,000,000 کاربر است.

Youtube
Youtube

شبکه اجتماعی WhatsApp

واتس اپ نیز بعد از یوتیوب یکی از شبکه های پیام رسان با تعداد حدودا 2,000,000,000 کاربر راست ، این پیام رسان درحال حاظر بخاطر گفت و گو های ساده صوتی و تصویری محبوب است و کاربران زیادی دارد اما کاربران آن از مشکلاتی مانند نشان دادن پیام حذف شدن پیام توسط کاربران و همچنین آپدیت های بدون منتشر شدن قابلیت خاصی ناراضی هستند.

WhatsApp
WhatsApp

Instagram

یک نرم افزار بسیار محبوب حتی در ایران ، این نرم افزار نیاز به تعریف یا گفتن کارکردش ندارد زیرا امروزه حتی بچه ها هم آنرا نصب کرده اند و از کارکرد آن متلع هستند. اینستاگرام یک نرم افزار اشتراک گذاری عکس و ویدیو است و بسیار مناسب اوقات فراغت و از دست دادن فرصت های زندگی است.(شوخی) اینستاگرام دارای حدودا 1,393,000,000 کاربر فعال است.

اگر دارای کسب و کاری هستید اینستاگرام یکی از بهترین پلتفرم ها برای کسب درآمد است و ممکن است حتی درآمد شما از این طریق بیشتر از راه قبلی شما باشد. تنها کافیست پیجی برای کسب و کار خود زده ، پروفایل و بیو خود را درست کرده و روزانه به قرار دادن پست و استوری بپردازید که جمعا یک ساعت هم وقت شمارو نمیگیره.

Instagram
Instagram

این بود از معرفی چند تا از بیشترین تعداد کاربر های شبکه های اجتماعی. نظراتتون رو برامون بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *