5 برنامه جالب گوشی

5 برنامه جالب گوشی : برنامه های زیادی روزانه برای گوشی ساخته و منتشر میشن ، در این مقاله میخواییم چند تا از این برنامه های جالب رو بهتون معرفی کنیم ، میتونید به دلخواه هر کدوم از این نرم افزار هارو روی گوشیتون نصب کنید و خودتون کارکردشون رو ببینید و برای دقایقی هم که شده سرگرم بشید.

جالب ترین برنامه های گوشی
5 برنامه جالب گوشی

S.M.T.H

میخوایید گوشیتون رو عوض کنید ولی بهونه ای برای انجام دادن این کار ندارید؟ نگران نباشید با برنامه ای بسیار کاربردی در خدمتتون هستیم ، با این بازی شما میتونید گوشیتون رو به بالا پرتاب کنید و امتیاز دریافت کنید ، هرچقدر گوشی بالاتر پرتاب بشه امتیاز شماهم بیشتر میشه (این کار رو امحان نکنید)

هدف شما برای نصب و گرفتن امتیاز در این برنامه قطعا شکستن گوشی خواهد بود زیرا این نرم افزار به درد دیگه ای نمیخوره و بهتره که سمتش نرید.

S.M.T.H
S.M.T.H

برنامه کاربردی Pimple

به ترکوندن جوش علاقه دارید؟ این بازی برای شما ساخته شده ، در این بازی شما میتونید انواع جوش های زشت و حال به هم زن رو با کشیدن دوتا انگشت به جوش ها بترکونید و همه جارو عفونتی کنید. بازی حجم زیادی نداره ولی میتونید داخلش انواع جوش رو پیدا کنید و شروع به ترکوندنشون کنید. بیش از 10 نوع جوش صورت در این بازی وجود داره و با افکت صدا این تجربرو براتون لذت بخش تر میکنه.

 Pimple
Pimple

5 برنامه جالب گوشی : Chatter baby

به تازگی بچه دار شدید؟ نمیدونید بچتون چی میخواد ازتون و فقط گریه میکنه؟ با این نرم افزار میتونید صدای گریه بچتون رو با حرف هایی که باهاتون داره تغییر بدید ، این نرم افزار صدای بچتون رو با دیتا بیس خودش میسنجه و ترجمه میکنه که خواسته بچتون چیه و بهتون اطلاع میده که بچه چی میخواد. (فقط از عملکردش اطلاعاتی نداریم)

در واقع کار این نرم افزار ترجمه صدای گریه بچه برای شماست اما دقت زیادی نداره و امکان جواب ندادن برای شما زیاده

Chatter baby
Chatter baby

برنامه کاربردی Internet speed master lite

با اومدن کرونا و انلاین شدن بیشتر کسب و کار ها سرعت اینترنت بسیار اومد پایین و اپراتور ها هم فعلا پهنای باند اینترنت رو افزایش ندادن ، تو این وضعیا میتونید نرم افزار Internet speed master lite رو دانلود کنید و سرعت اینترنتتون رو به مقدار قابل توجهی افزایش بدید و ازش لذت ببرید.

 Internet speed master lite
Internet speed master lite

کاربردی ترین برنامه گوشی یعنی Notisave

بهترین و کاربردی ترین برنامه ای که در این مقاله میتونم معرفی کنم بهتون نرم افزار Notisave هستش که با استفاده از اون میتونید پیام های پاک شده نرم افزار واتس اپ رو بخونید.
اگر اطلاع داشته باشید در نرم افزاز واتس اپ وقتی طرف مقابلتون پیامش رو پاک میکنه پیش شما مینویسه که پیام توسط طرفتون پاک شد. این وسط شما میتونید با این نرم افزار اون پیام رو ببینید و بخونید و بدونید که چی نوشته شده بود.

Notisave
Notisave

این بود از معرفی چند تا نرم افزار که میتونید نصبشون کنید و سرگرم بشید و یا به شکستن گوشیتون مشغول بشید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *