4 تا از بهترین بازی های ساخته شده

در این مقاله به بهترین بازی های ساخته شده که دارای بیشترین میانگین و نمرات از نقد ها هستند میپردازیم و آنها را معرفی میکنیم تا اگر مایل بودید آنها را نصب کرده و از بازی هایی که برای عموم مردم از هر نظر بسیار لذت بخش بودند آشنا شوید و لحظات خوشی را رقم بزنید ، با وبسایت گیم پوینت همراه باشید.

بهترین بازی های ساخته شده
بهترین بازی های ساخته شده

بازی Red dead redemption 2

زندگی همراه با گروه خود در زمان های قدیم و انتخواب کابوی مهربان و یا بد بودن ، بازی Red dead redemption 2 که ساخته شرکت راک استار هستش گرافیکی فوق العاده به شما تحویل میده که میتونید در آن آزادانه با اسب خود به گشت و گذار بپردازید ، با همسفر های خود مراحل را انجام دهید ، از قطار ها و واگن ها دزدی کنید و… این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی ها دارای 173 جایزه است.

بازی Red dead redemption 2
بازی Red dead redemption 2

یکی از بهترین بازی ها : Skyrim

اسکایریم دنیایی بود پر از نژاد های مختلف ، پر از مرمی که یا به شما کمک میکردند و یا شما را دشمن خود میدانستند ; سرزمینی که هر کس امپراطوری خود را بر پا کرده بود و برای فتح اسکایریم نقشه ای چیده و سعی میکردند بر یکدیگر چیره شوند.اسکایریم پر از دیدی و کلک است ; اسکایریم مهد جادو و قدرت های ماورائیست.اسکایریم زادگاه اژدها زاده ایست که مردم او را با نام ، مرد کوهستان می شناسند.

تعداد جایزه دریافتی ین بازی 229 عدد است.

Skyrim
Skyrim

یکی از بهترین بازی های تاریخ : The last of Us

در سپتامبر 2013 شیوع  یک بیماری که عامل آن قارچ های جهش یافته کوردیسپس‌ها بودند ، انسان‌های آلوده را به موجوداتی خشمگین و خطرناک تبدیل میکنند. در چنین اوضاعی ، در حومه شهر آستین در ایالت تگزاس، جول به همراه برادرش تامی و دختر 12 ساله اش سارا در حال گریز از مخمصه‌ای که در آن گرفتار شدند هستند که سارا توسط یکی از سربازها کشته و در دستان جول جان خود را از دست میدهد.

20 سال بعد این حادثه ناگوار ، بیماری صدمات شدیدی به تمدن انسانی وارد کرده  و بیش از 60 درصد جمعیت دنیا آلوده شده‌اند. همچنین تلاش های سازمان بهداشت جهانی برای تولید واکسن راه به جایی نبرده. نجات یافته‌ها به صورت گروهی در مناطقی قرنطینه شده که تحت خفقان شدید کنترل می‌شوند ، زندگی می‌کنند.

تعداد 259 جایزه دریافت کرده این بازی و به جرات یکی از بهترین بازی های تاریخ است.

The last of Us
The last of Us

God Of War

God of War یک سری بازی ویدئویی به سبک اکشن ماجرایی که توسط شرکت سرگرمی کامپیوتری سونی بر اساس اساطیر یونان ساخته شده‌است. سری خدای جنگ با انتشار در سال ۲۰۰۵ برای کنسول‌های پلی‌استیشن شرکت سونی آغاز شده‌است. تا به حال هشت نسخه از این بازی منتشر عرضه شده‌است و بوسیله سرگرمی کامپیوتری سونی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۲ ،پلی‌استیشن ۳ و پلی‌استیشن ۴ منتشر شده‌اند. این بازی دارای 260 امتیاز از نقد کنندگان است.

این بود از معرفی چند تا از بهترین بازی های تاریخ که دارای بیشترین جایزه ها هستند. خوشحال میشیم در پایین صفحه نظراتتون رو برامون بنویسید.

God Of War
God Of War

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *