4 بازی با گرافیک بالا

4 بازی با گرافیک بالا: بازی های زیادی روزانه ساخته و منتشر میشوند اما کمتر بازی هایی پیدا میشود که دارای گرافیک های فوق العاده ای باشد که توجه شمارا جلب کند و محو تماشای گرافیک آن شوید ، اگر گیمر باشید میدانید که هر بازی جذابیت خودش را دارد و ممکن است بازی هایی که هیچ گرافیک جذابی ندارند بهترین بازی برای اوقات فراغت شما باشند اما خوب هرچه بازی گرافیک بهتری داشته باشد لذت بازی آن بیشتر میشود ، به همین دلیل است که بازی های قدیمی که بسیار محبوب هستند ریمستر و ریمیک میشوند تا تجربه گیم پلی و گرافیک بهتری داشته باشند.

در این مقاله نیز قصد داریم چند بازی به شما معرفی کنیم که دارای گرافیک های پویا و فوق العاده ای هستند و بیشتر دلتان گشت و گذار در بازی را میخواهد تا ادامه روند داستان بازی. با گیم پوینت همراه باشید.

بازی های دارای گرافیک بالا
بازی های دارای گرافیک بالا

بازی forza horizon 5

پنجمین نسخه‌ی Forza Horizon در کشور مکزیک اتفاق می‌افتد؛ کشوری با تنوع جغرافیایی فوق‌العاده و فرهنگ جذاب که می‌تواند به بستری مناسب برای این بازی ریسینگ تبدیل شود.

مایک براون، کارگردان Forza Horizon 5 که پیش از پیوستن به استودیو پلی گراند در سال ۲۰۱۳، در Evolution Studios روی بازی‌های موتور استورم (MotorStorm) و درایو کلاب (Driveclub) کار کرده بود، از بحث‌های اعضای تیم برای پیدا کردن مناسب‌ترین کشور ممکن برای این نسخه صحبت کرده و مهم‌ترین دلیل انتخاب مکزیک را کمک به هرچه عظیم‌تر شدن بازی و تنوع بالای محیط‌های آن می‌داند.

مکزیک هم کوهستان‌های برفی دارد، هم سواحل فوق‌العاده. هم شهرهای تاریخی دارد، هم جنگل‌های زیبا. هم تپه‌های سرسبز با پستی و بلندی‌های زیاد و هم زمین‌های کشاورزی و رشته‌کوه‌ها و دره‌هایی تماشایی. در مجموع تنوع طبیعت در مکزیک فوق‌العاده بالا است و از طرف دیگر از نظر فرهنگی هم کشوری غنی محسوب می‌شود و مردم در سراسر دنیا عاشق آن هستند؛ کشوری با موسیقی‌ها و آثار هنری منحصربه‌فرد که می‌تواند کمک بزرگی به افزایش جذابیت Forza Horizon 5 کرده و آن را به کامل‌ترین نسخه‌ی این مجموعه تبدیل کند.

در کل در این بازی شما طوفان ، گردباد ، برف و باران و… را تجربه میکنید و میتوانید از محیط بسیار زیبای آن لذت ببرید.

forza horizon 5
forza horizon 5

crimson desert

گرافیک بازی بسیار جذاب و عالی است، البته انیمیشن ها ایرادات کمی دارند ولی با توجه به پتانسیل Pearl Abyss  می توانیم امیدوار به بهبودی مشکلات باشیم.

استودیو Pearl Abyss پیش از این بازی نقش آفرینی Black Desert را ساخته بود. به نوعی می توان Crimson Desert را ادامه ایده های بلند پروازانه بلک دزرت دانست. تم فانتزی در هر دو بازی بسیار پررنگ است.

هنوز پلتفرم های میزبان بازی Crimson Desert مشخص نشده است ولی با توجه به صمیمیت Pearl Abyss با رایانه های شخصی می توانیم انتظار تجربه این بازی بر روی PC را داشته باشیم. کریمسون دزرت در بازه زمانی نا مشخصی در زمستان منتشر خواهد شد.

crimson desert
crimson desert

گرافیک بازی Far Cry 6

فار کرای 6 نقشه‌ی بسیار بزرگ و محیط‌های پرشماری دارد. تعداد مراحل بازی واقعا زیاد است و به پایان رساندن کامل آن‌ها طول می‌کشد. در حقیقت اگر کمیت یعنی ابعاد پروژه یا حجم محتوای ویدیوگیم قرار بود مشخص‌کننده‌ی اصلی ارزش آن باشد، بازی Far Cry 6 قطعا یکی از برترین AAAهای سال به حساب می‌آمد. اما وقتی اصولی به بخش به بخش طراحی مراحل و مواردی همچون فراز و فرود قابل‌توجه کیفیت تجربه‌ی بازیکن از بازی طی ساعات مختلف نگاه می‌کنیم، دیگر نمی‌توانیم چشم خود را روی تکرارها ببندیم.

Far Cry 6
Far Cry 6

black myth wukong

کیفیت بازی حداقل طبق چیزهایی که در ویدیوی گیم‌پلی آن دیده‌ایم به شکلی است که بیننده در نگاه اول تصور می‌کند با اثری از یک استودیوی عظیم و با سابقه طرف است، درحالی‌که بازی Black Myth محصولی است از یک استودیوی کوچک چینی؛ استودیو گیم ساینس (Game Science) که تا مدتی پیش اکثر گیمرها حتی یک‌بار هم نام آن‌را نشنیده بودند، شاید به جز افرادی که چند سال قبل بازی استراتژی این شرکت تحت‌عنوان Art of War: Red Tides را تجربه کرده بودند.

black myth wukong
black myth wukong

این بود از معرفی چند تا از بهترین بازی های تاریخ که دارای بیشترین جایزه ها هستند بازی هایی که نه تنها بر اساس نقد منتقدان بلکه بر اساس رای کاربران هم یکی از بهترین بازی ها بوده اند. خوشحال میشیم در پایین صفحه نظراتتون رو برامون بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *