بهترین بازی های 2021

متاسفانه سال 2021 سال خوبی برای بازی ها نبوده ، هر چند که بازی های زیادی امسال منتشر شدند اما بیشترینشون یا دارای باگ هایی بودند مثل GTA SanAndreas و efootball و یا نتوانستند طبق انتظارات گیمر های عزیز کار کنن و نمرات بدی گرفتند مانند بازی های battlefield 2042 و call of duty vanguard که زیاد طبق علاقه گیمر ها نبودند اما بازی هایی هم منتشر شدند که توانستند بسیار حوب عمل کنند و بسیار بازی های جذابی هستند ، در این مقاله با وبسایت گیم پوینت همراه باشید تا بهترین بازی های 2021 رو بهتون معرفی کنیم.

بهترین بازی های 2021
بهترین بازی های 2021

Riders Republic

بازی جذاب ورزشی که یوبی سافت آنرا در سال 2020 معرفی و در سال 2021 منتشر کرده است. در این بازی شما میتوانید همراه با 50 بازیکن دیگر در بازی به ورزش های متنوعی که سراسر هیجان است مشغول شوید ، در این بازی شما میتوانید دوچرخه سواری ، اسکیت سواری و… را انجام دهید و از محیط بسیار رنگا و رنگ بازی و گیم پلی بسیار جذاب آن لذت ببرید بدون شک این بازی یکی از بهترین بازی های 2021 است.

Riders Republic
Riders Republic

یکی از بهترین بازی های 2021 : Valheim

والهایم یک بازی Co-op وایکینگی در سبک بقا با کمی تخیل و المان های رول پلی است که بر اساس اساطیر و افسانه های نورس ساخته شده است.

این بازی شما را در نقش یک جنگجوی وایکینگ قرار میدهد که به دلایل نامشخصی به والهایم فرستاده شده است. حالا باید سخت تلاش کنید تا منابع مورد نیاز برای ساخت ابزار، اسلحه، زره و از همه مهم تر زنده ماندن در این سرزمین اسرار آمیز و شکست موجودات خطرناک آن پیدا کنید.

Valheim
Valheim

Forza Horizon 5

بازی فورتزا هورایزن 5 یکی از بهترین بازی هایی بود که منتشر شد و در کمتر از چند روز توانست بیش از 10 میلیون بازیکن داشته باشد که بسیار خوب است ، در این بازی شما میتوانید در فستیوال های مختلفی شرکت کنید و به مسابقه دادن بپردازید ، ماشین های مختلفی را با استفاده از پول بازی به دست آورید و در محیط بسیار زیبای بازی به گشت و گذار بپردازید ف در این بازی ممکن است طوفان های شنی و آب و هوا های مختلفی را ببینید. بدون شک این بازی یکی از بهترین بازی های 2021 است.

Forza Horizon 5
Forza Horizon 5

یکی از بهترین بازی های 2021 : Far Cry 6

فار کرای یا به شکل انگلیسی Far Cry، نام مجموعه بازی شوتری از شرکت یوبیسافت است. اولین نسخه این سری در سال ۲۰۰۴ منتشر شد که گرافیک بسیار چشم‌نوازی هم داشت و در نسخه‌های بعدی شاهد جریان داشتن بازی از آفریقا گرفته تا جزایر مدیترانه‌ای بودیم. آخرین نسخه معرفی‌شده از فارکرای، بازی Far Cry 6 است که وقایع آن در کشوری در آمریکا جریان دارند و بازیگر نقش گاس سریال برکینگ بد هم در آن حضور دارد.

Far Cry 6
Far Cry 6

این بود از معرفی چند تا از بهترین بازی های تاریخ که دارای بیشترین جایزه ها هستند. خوشحال میشیم در پایین صفحه نظراتتون رو برامون بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *