آموزش خرید زمین در متاورس

با پیشرفت تکنولوژی و اختراعات جدید و در حوزه فضای مجازی ، امروزه شما میتوانید حتی با داشتن تنها گوشی یا سیستم خود وارد فضایی به اسم متاورس شوید و کار هایی مانند خرید زمین ، خریدن لباس ، تفریح ، گشت و گذار ، برگذاری جلسات اداری و… را تنها در متاورس و تنها در خانه انجام دهید.

در این مقاله هم میخواهیم آموزش خرید زمین در متاورس را با کمترین قیمت ها به شما آموزش تصویری مرحله به مرحله دهیم با ما همراه باشید.

metawers
metawers

متاورس چیست؟

متاورس ترکیبی از عناصر مختلف تکنولوژی از جمله واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و ویدئوست که کاربران با استفاده از این ترکیب می‌توانند در یک دنیای دیجیتالی زندگی کنند که اسم آن متاورس است. شما میتوانید با گوشی خود یا سیستم و همچنین دستگاه های عینک 3 بعدی وارد این دنیا شده و در آن به گشت و گذار بپردازید در دنیا متاورس همان دنیای ما را شبیه سازی کرده اند و شما میتوانید در هر جایی از آن آزادانه و بدون محدودیت فعالیت داشته باشید. همچنین خرید در این دنیا بر پایه بلاک چین انجام میشود.

metawers
metawers

آموزش خرید زمین در متاورس با مرورگر

چندین سایت برای وارد شدن به این دنیا وجود دارد که قیمت آنها تا چندین هزار دلار میرود اما شما میتوانید وارد وبسایت آپ لند شوید. در این وبسایت چندین شهر آمریکا ساخته شده است و شما میتوانید در آن زمین هایی با قیمت حتی کمتر از 10 دلار پیدا کرده و خریداری کنید و همان زمان آنرا با قیمت دلخواه بفروش برسانید.

خرید زمین در متاورس
خرید زمین در متاورس

برای ورود به آپ لند ، دیدن زمین ها و خرید زمین روی دکمه سبز زیر کلیک کنید.

بعد از ورود به وبسایت چند فیلد براتون ظاهر میشه که در فیلد اولی یک نام کاربری با حروف انگلیسی که کسی قبلا انتخوابش نکرده باشه انتخواب میکنید.

در فیلد دوم یک جیمیل و در فیلد سوم یک رمز عبور تشکیل شده از حروف ، اعداد و نماد های انگلیسی وارد میکنید.

پس از این مرحله باید وارد جیمیل خود شده و حسابتون رو تایید کنید.

بعد از تایید وارد وبسایت آپ لند شده و وارد حساب کاربری خود شوید.

ثبت نام در آپلند
ثبت نام در آپلند

خرید زمین در آپ لند

در این مرحله میتوانید یک کاراکتر از کاراکتر های موجود را برای خود انتخواب کنید و همچنین رنگ پس زمینه آواتور خود را انتخواب کنید.

ثبت نام در آپلند
ثبت نام در آپلند

پس از این شما وارد دنیای آپ لند میشوید که در آن چندین شهر بزرگ وجود دارد و شماهم کاراکتری دارید که در این شهر درحال حرکت است ، برای خرید زمین در آپ لند دو روش وجود دارد 1-جمع آوری UPX که واحد پول آپ لند است و همچنین پرداخت آنلاین.

در شهر شما با ثبت نام 4500 UPX رایگان دریافت میکنید که میتوانید با انجام دادن برخی از چالش ها آنرا به 10000 UPX افزایش داده و زمین بخرید. البته پیشنهاد ما همان پرداخت آنلاین است که با استفاده از کریدیت کارت و ارز های دیجیتال انجام میشود.

کمترین قیمت زمین ها در آپ لند از 10 هزار UPX به بالا هستند.

زمین های متاورس
زمین های متاورس

آموزش خرید زمین

برای خرید زمین در آپ لند پس از ثبت نام برای شما چندین گزینه وجود دارد که میتوانید استفاده کنید.

برای خرید زمین کمی از روی نقشه دور شوید و روی آیکن علامت خانه پایین سمت چپ کلیک کنید. این آیکون برای شما زمین هایی که به فروش گذاشته شده را از کمترین قیمت تا بیشترین قیمت برای شما لیست میکند.

آیکون خانه
آیکون خانه

یک لیست برای شما ظاهر میشود که برای خرید هرکدام از زمین ها باید نام زمین را انتخواب کنید.

بعد از انتخواب شما میتوانید گذینه BUY را که سبز رنگ است را زده و زمین مورد نظر را خریداری کنید. همچنین میتوانید برای دیدن زمین در دنیای واقعی روی دکمه More کلیک کرده و روی Street کلیک کنید تا با نقشه و عکس برداری 360 درجه گوگل مپس آنرا در دنیای واقعی مشاهده کنید.

خرید زمین
خرید زمین

تمام شما اکنون صاحب زمین در متاورس هستید که میتواند بسیار سود آور باشد ، توصیه میشود حداکثر سرمایه گذاری شما در این وبسایت 50 دلار باشد. لطفا نظرات ، پیشنهادات و سوالات خود را در پایین صفحه از ما بپرسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *