معرفی بازی Clash of Clans

در معرفی بازی Clash of Clans این بازی برای اولین بار درسال 2012 تاسیس شد و چند ماه بعد از آن درگوگل پلی لیست شد و برای سیستم عامل های ios و اندروید برای دانلود قرار گرفت به گفته Supercell این بازی ویدیویی تنها در دو کشور در ابتدا مورد استفاده قرار گرفت و توانست بعد از چند ماه طرفدار و بیننده خوبی را به خود جذب کند. در آوایل بازی نمادهای شیطانی در بازی وجود داشت ، برای مثال: یک نماد شیطانی در گوشه نقشه بازی بود که تصویر یکی از نماد های شیطان پرستی معروف که در آن یک آدم سر یک بز شاخ دار را دارد و به حالتی عجیب نشسته است ، این نماد به وضوح دیده میشد ، همچنین شایعاتی برای مدیر عامل این بازی در مورد شیطان پرستی آن ساخته شده بود.

بازی کلش آف کلنز تنها در 6 ماه ساخته شد و توانست استدیو سوپرسل را تا این حد به محبوبیت برساند به طوری که با گذشت بیش از 10 سال از ساخت بازی همچنان کاربر های فعال میلیونی دارد و تبلیغات این بازی همراه با دیگر بازی های این شرکت در سطح اینترنت منتشر میشود.

معرفی بازی Clash of Clans
معرفی بازی Clash of Clans

معرفی بازی Clash of clans

در بازی Clash of Clans یا جنگ قبایل شما مسؤلیت یک سرزمین را در اختیار دارید یا بهتر بگم یک دهکده کوچک و با گذاشتن انواع دستگاه ها یا وسیله خود را برای دفاع یا حمله بهرمند میسازید به جز این دهکده به شما یک زمین دیگر داده میشود که باقایق به آنجا سفر میکنید دهکده سازنده بهش گفته میشود. بعد با قلعه قبیله آشنا میشویم آن را میسازیم و به دوستان انلاین و اجتماعی خود میپیوندیم ، سه عنصر در این بازی وجود دارد که بسیار مهم هستن 1_طلا 2-اکسیر صورتی 3- اکسیرسیاه، در شروع بازی به طور خودکار به شما دو دستگاه اکسیر صورتی و طلا داده میشود و شما میتوانید مقداری را برداشت کنید و برای به دست آوردن آن باید با نیروهای قدرتمند به دهکده های دیگر حمله کنید.

برای آپدیت آن ها باید تالار شهر را ارتقاع بدهید. مهم ترین چیزی که میتوانید دهکده خود را ارتقاع بدهید و باید آن را ذخیره کنیم الماس سبز است (GEM) برای جمع آوری آن میتوانید درخت ها یا هرزه های دوره دهکده را نابود کنید ، با الماس سبز میتوانید کارگر بخرید و دهکده خود را زود ارتقاع دهید. برای اینکه بتوانید در هر حمله 3 ستاره بگیرید باید نیرو های خود که شامل بربر_آرچر_غول_ جادوگر_ اژدهاو… میشود ارتقاع بدهید و به نبرد بروید اکسیر _ طلا و جام را ازان خود کنید.

معرفی بازی Clash of Clans
معرفی بازی Clash of Clans

تعداد نیرو های موجود در پایگاه

کلش آف کلنز در آوایل که منتشر شد دارای ساختمان های کمتر ، نیرو کمتر و همچنین سطح لول های کمتر هم بود و جزیره دوم در آن وجود نداشت اما رفته رفته با آپدیت های مختلف همه چیز تغییر کرد و ما شاهد ساختمان های جدید ، نیرو های جدید ، جزیره دوم ، سطح لول های بالاتر و چالش های بیشتری بودیم ، شاید برای شما سوال باشد که چقد نیرو در بازی وجود دارد هم اکنون که این نقاله نوشته میشود تعداد نیروهایی که نقش بسیار مهمی در حمله و غارت شما در بازی دارند به ۲۴ عدد میرسد که بخشی از آنها تنها با اکسیر سیاه ساخته میشوند ، در کنار نیرو ها تعداد طلسم هایی که در بازی برای افزودن توانایی به نیرو ها یا گرفتن توانایی ماشین های دشمن به کار میرود به ۱۲ عدد طلسم میرسد که بخشی از آنها را طلسم های عادی و بخش دیگر را طلسم های سیاه تشکیل داده است.

معرفی بازی Clash of Clans
معرفی بازی Clash of Clans

بعد از طلسم نوبت به ماشین های محاصره میرسد که تعداد آنها ۶ واحد است ، ماشین های محاصره در لول های بالاتر تالار شهر برای شما باز خواهند شد ، در کنار ماشین های محاصره قهرمان ها وجود دارند که تعداد آنها اوایل بازی یک عدد بود و آن هم بربر کینگ بود و به ترتیب آرچر کوین ، نگهبان بزرگ و قهرمان سلطنتی اضافه شد و تعداد آنها را به ۴ عدد رساند همچنین بعد از مدتی که آپدیت های بیشتری برای بازی آمد این قابلیت را اضافه کرد که شما برای هر قهرمان یک حیوان خانگی داشته باشید و در نبرد ها با کمک آنها دهکده های دیگر را غارت کنید.

تعداد نیرو های پایگاه سازنده اما کمتر است زیرا زمان زیادی از آمدن آن به بازی نگذشته ، در پایگاه سازنده شما تعداد نیرو های شما ۱۳ عدد است و آنها شامل همان نیرو های پایگاه اصلی میشوند با این تفاوت که هر کدام قابلیت هایی دارند ، برای مثال بربر در این پایگاه زمانی که رها میشود دارای طلسم خشم است و تا چندین ثانیه قدرت و سرعت بیشتری دارد و نیرو آرچر هم در زمانی که برای جنگ فرستاده میشود تا چند ثانیه نامرئی است و دشمن آنهارا نمیبیند. در کنار نیرو ها ۱ عدد قهرنان در پایگاه سازنده وجود دارد و این قهرمان کسی نیست جز کارگری که در این پایگاه زندگی میکند و این کارگر با ماشین خود و پتکش میتواند در نبرد ها به کمکتان بیاید.

معرفی بازی Clash of Clans
معرفی بازی Clash of Clans

ساختمان ها

اصلی ترین و مهم ترین ساختمان بازی تالار شهر است که نابودی آن باعث کسب یک ستاره می شود . ساختمان های دفاعی نقشه بسیار مهمی در دفاع در برابر دشمن دارند و میتوانند با روبه رو شدن نیروهای قدرتمند شکست بخورند این سازه ها در ابتدا بسیار ساده و ضعیف هستند برای مثال : برج کماندار ، خمپاره ، توپ و… برای بالا بردن آن ها باید تالار شهر را ارتقاء بدهید سازه های دیگر مانند سازه های منبع نیز نقشه مهمی دارند آنها با تولید اکسیر صورتی و طلا و اکسیر سیاه می توانند تمام دهکده را ارتقاء بدهند.

معرفی بازی Clash of Clans
معرفی بازی Clash of Clans

شیوه امتیاز گیری

نحوه امتیاز گیری در بازی به چند چیز بستگی دارد و کاربرد امتیاز در بازی بسیار مهم است. امتیاز در بازی کلش آف کلنز به جام شما بستگی دارد و زمانی که برای اولین بار وارد بازی میشوید تعداد جام های شما صفر خواهد بود ، مزیتی که جام برای شما دارد سطح هایی است که تعیین میکند. برای مثال شما برای اولین بار در سطح برنزی قرار خواهید گرفت و بعد از آن وارد طلایی میشوید و این روند ادامه دارد ، مزیت هر سطحی که شما دریافت میکنید در پاداش شما و حریف های شماست. برای مثال شما با سطح برنزی تنها دهکده های سطحی که دارای منابع کمی هستند را میتوانید غارت کنید اما رفته رفته اگر تعداد جام های شما بیشتر شود و به سطح های بالاتر مانند نقره ای و طلایی دست پیدا کنید ، حریف های سر سخت تری برای حملا دارید که دارای منابع بیشتری برای غارت هستند.

برای به دست آوردن جام در بازی باید حمله را شروع کنید و دهکده های دیگر را ۳ ستاره کنید کسب ستاره در نبرد شامل به دست آوردن کاپ میشود. برای کسب ستاره اول در بازی باید ۵۰ درصد دهکده حریف را نابود کنید ، برای کسب دومین ستاره باید تالار شهر حریف را نابود کنید و برای کسب سومین ستاره نیز باید ۱۰۰ درصد دهکده حریف نابود شود. این پروسه موجب افزایش کاپ شما خواهد شد. تعداد سطح های شما که میتوانید به دست آورید ۷ عدد است شامل برنز ، نقره ای ، طلا ، کریستال ، حرفه ای ، قهرمان ، تیتان که از ۴۰۰ جام شروع شده و تا ۴۱۰۰ جام ادامه دارد.

معرفی بازی Clash of Clans
معرفی بازی Clash of Clans

نظر شما در مورد این بازی بسیار زیبا و محبوب چیست؟ و آیا همچنان طرفدار های خودش را دارد؟ خوشحال میشیم نظرتون رو همراه با پیشنهاد ها و سوالاتتون برامون بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

‫2 نظر

  • Malehe گفت:

    بازی بسیارخوبی است من خیلی دوست دارم فقط نمیتوانم داخل بازی سکه یاالماس خریداری کنم چرا؟

    • gamepoint.ir گفت:

      قرار داد شرکت سوپرسل(سازنده بازی) با کافه بازار تموم شد و نمیتونید با ریال در بازی خرید انجام بدید.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *