دانلود ترینر Elden Ring

در این مقاله ترینر یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های منتشر شده را برای شما آورده ایم (دانلود ترینر Elden Ring) که همراه با قابلیت های بسیار جذابی است ، در ادامه میتوانید آن را رایگان دانلود کنید.

بازی Elden Ring محصولی است که شباهت‌هایی به ساخته‌های قبلی فرام‌سافتور دارد، اما المان‌هایی را هم در دل خود قرار داده تا حس و حال یک محصول جدید و تازه به هواداران این استودیو ژاپنی انتقال داده شود. داستان بازی حول سرزمینی به نام Lands Between روایت می‌شود که لردهای آن پس از ناپدید شدن ملکه ماریکا و تکه تکه شدن الدن رینگ، هرکدام یکی از شاردها را به‌دست آورده‌اند. حال بازیکن در نقش یک Tarnished تبعید شده به سرزمین لندز بیتوین فراخوانده می‌شود تا تمامی لردها را از بین برد و شاردهای الدن رینگ را جمع‌آوری کند. در نتیجه، مسیر تبدیل شدن به الدن لرد را طی خواهید کرد.

ترینر بازی Elden Ring
دانلود ترینر Elden Ring

نحوه استفاده از ترینر

ابتدا بازی را اجرا کنید، سپس نرم افزار ترینر را اجرا کنید. مهم نیست در کدام بخش از بازی از ترینر استفاده میکنید و یا از کدام نوع کرک برای کرک کردن بازی استفاده میکنید. این ترینر در نسخه اورجینال بازی هم قابل استفاده است. تنها کافی است آنرا باز کرده و با استفاده از دکمه های آن یا با کیبورد خود قابلیت های آنرا فعال کنید. در ادامه قابلیت های ترینر را نوشته ایم

دانلود ترینر Elden Ring

برای دانلود ترینر Elden Ring در پایین صفحه روی دکمه سبز رنگ دانلود کلیک کنید.

ترینر بازی Elden Ring
ترینر بازی Elden Ring

دانلود ترینر

روی دکمه سبز رنگ برای دانلود کلیک کنید. استفاده از ترینر بسیار ساده است تنها کافیست ترینر را دانلود و در هنگام اجرای بازی آنرا اجرا کنید و قابلیت های آنرا به سادگی و تنها با استفاده از چند دکمه فعال و غیر فعال کنید.

قابلیت های ترینر :

شماره 1 – حالت خدا / نادیده گرفتن بازدیدها
شماره 2 – HP بی نهایت
شماره 3 – FP بی نهایت
شماره 4 – استقامت بی نهایت
شماره 5 – وزن صفر
شماره 6 – استفاده بی نهایت از آیتم
شماره 7 – نرخ افت 100٪
شماره 8 – حالت مخفی کاری
شماره 9 – سرعت بازی را تنظیم کنید
شماره 0 – Super Damage / One Hit Kill
شماره – ضرب کننده خسارت
Num + – ضریب دفاعی

Ctrl+Num 1 – Runes را ویرایش کنید
Ctrl+Num 2 – ضریب رونز
Ctrl+Num 3 – وقتی بازیکن بمیرد رون ها را از دست نمی دهند
Ctrl+Num 4 – یخ زدن در طول روز
Ctrl+Num 5 – روز +1 ساعت

Alt+Num 1 – ویرایش سطح
Alt+Num 2 – Edit Vigor
Alt+Num 3 – ویرایش ذهن
Alt+Num 4 – استقامت را ویرایش کنید
Alt+Num 5 – ویرایش قدرت
Alt+Num 6 – ویرایش مهارت
Alt+Num 7 – ویرایش هوش
Alt+Num 8 – Faith را ویرایش کنید
Alt+Num 9 – Arcane را ویرایش کنید
Alt+Num 0 – Max HP را ویرایش کنید
Alt+Num. – ویرایش Max FP
Alt+Num + – ویرایش Max Stamina

ترینر بازی Elden Ring
ترینر بازی Elden Ring

بازی Elden Ring

به مدت 13 سال، FromSoftware اساساً همان بازی را می‌سازد: شش عنوانی که از سری Soulsbourne، مجموعه‌ای از بازی‌های نقش‌آفرینی فانتزی سوم شخص تشکیل شده‌اند. هر کدام نقاط قوت خود را دارند. Demon’s Souls، اولین، وحشی ترین اختراع خود بود. دارک سولز پیچیده ترین جهان را نشان می داد. دارک سولز 2، که اغلب مورد بدگویی قرار می گیرد، به دلیل مجموعه ای از شخصیت های سرگیجه آورش شایسته بازسازی است. دارک سولز 3 بهترین و هیولاترین باس ها را داشت. Sekiro که در سال 2019 منتشر شد، دورترین حرکت بود، اما مبارزه مخفیانه و تمیز و ریتمیک را معرفی کرد. تا به حال، Bloodborne که در سال 2015 منتشر شد، بهترین ترکیب از حساسیت ها و مکانیک های بازی های دیگر را نشان می داد.

Elden Ring، که در روز جمعه منتشر شد، بر روی نقاط قوت پیشینیان خود ساخته شده است به گونه‌ای که طرفداران قدیمی را به وجد می‌آورد و بازیکنان جدید را جذب می‌کند. این یک بازی است که نمی توانست در اولین تلاش ساخته شود. این اوج همه چیزهایی است که استودیو روی آن کار کرده است، بهترین بازی ای است که تا به حال ساخته اند، و به نظر من یکی از بهترین بازی های تمام دوران است.

در افتتاحیه بازی، شخصیتی با ظاهری شنیع می سازید – مطابق با سنت سری – و از یک غار کوچک فرار می کنید و در طول مسیر شمشیربازی، سپربازی و جادو را یاد می گیرید. مردی نقابدار که در منظره‌ای باشکوه از تپه‌های سبز و درختان طلایی فرو می‌رود، شما را به «بی دوشیزه بودن» متهم می‌کند و به شما پیشنهاد می‌کند «برو بمیر و در یک گودال». همانطور که از پله های سنگی به سمت جنگل پایین می روید، یک شوالیه طلایی 8 فوتی سوار بر اسب بلافاصله شما را وحشیانه می کند.

ترینر بازی Elden Ring
ترینر بازی Elden Ring

این بود از دانلود ترینر بازی Elden Ring خوشحال میشیم در پایین صفحه نظراتتون رو برامون بنویسید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *