بازی مافیا آنلاین

میخوایید مافیا بازی کنید اما دوستانی ندارید که هم بازیتون بشن ، در این مقاله یک نرم افزار به شما معرفی میکنیم که در آن بتوانید با افراد مختلفی به صورت آنلاین مافیا بازی کنید و استعداد خودتون رو شکوفا کنید ، با گیم پوینت همراه باشید.

بازی مافیا
بازی مافیا آنلاین

معرفی بازی

بازی مافیا یک بازی چند نفره است که در آن بازیکنان به دو گروه شهروند و مافیا تقسیم میشوند همچنین یک گرداننده داخل بازی است که اتفاقات بازی را روایت میکند. در این بازی بازیکنان به صورت شانسی برای نقش خود انتخاب میشوند که هر کدام نیز نقش هایی دارند و باید وظیفه خود را انجام دهند.

شیوه بازی به این گونه است که بازیکن ها به ترتیب باید حرف بزنند و تیم خود را برنده کنند ، کار گروه شهروند پیدا کردن مافیا است و در مقابل کار گروه مافیا حذف شهروند ها است. بازی زمانی تمام میشود که تمامی مافیا ها از بازی خارج شوند و یا تعداد اعضای مافی با اعضای شهروند یکی شود.

معرفی بازی مافیا به صورت کامل تمامی نقش ها

بازی مافیا آنلاین
بازی مافیا آنلاین

گروه شهروند

گروه شهروند دارای نقش های بسیاری است و باید مافیا های داخل بازی را پیدا کند ، برای مثال در این گروه نقش دکتر کسی است که هر شب یک نفر یا خودش را از مرگ نجات میدهد و یا نقش حرفه ای باید در شب یک مافیا را بکشد ، اگر اشتباهی به شهروند شلیک کند خودش از بازی اخراج میشود. گروه شهروند یک دیگر را نمیشناسند.

گروه مافیا

گروه مافیا که تعداد کمتری در بازی دارند و تعداد آنها معمولا یک سوم بازیکن های بازی است ، گروه مافیا در شب معرفه بیدار میشوند و یک دیگر را شناسایی میکنند ، این گروه بسیار قدرتمند هستند ، برای مثال پدرخوانده این گروه نقش رئیس مافیا را دارد و هر شب میتواند یک نفر را بکشد یا نقش افسونگر در این بازی میتواند نقش یک بازیکن را ساده تیم خود کند. (برای مثال شهر دار در تیم شهروندی را به شهروند ساده تبدیل میکند)

بازی مافیا آنلاین
بازی مافیا آنلاین

دانلود بازی آنلاین مافیا

در اینجا یک نرم افزار بسیار عالی برای این بازی را به شما معرفی میکنیم که در آن میتوانید با کاربران دیگر بازی کنید. برای دانلود این نرم افزار روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید.

آموزش نرم افزار Panco

با نصب نرم افزار Panco شما وارد یک محیط بسیار عالی میشوید که در آن سایر افراد درحال بازی هستند ، در بیشتر مواقع همیشه میتوانید روم هایی را برای بازی پیدا کنید و یا خودتان رومی را برای بازی بسازید.

گرداننده بازی مافیا ، در اینجا نرم افزار Panco هستش که به صورت شانسی نقش ها را انتخاب میکند و به هر کدام برای حرف زدن در بازی وقت معینی میدهد ، در نرم افزار Panco مانند بازی اصلی میتونید چالش 15 ثانیه ای بگیرید و از خود دفاع کنید و یا فکت های خود را ارائه دهید. در بازی شما میتوانید علاوه بر حرف زدن به صورت صوتی ، دوربین خود را نیز باز کرده و کاملا مانند بازی اصلی رو در رو باهم بازی کنید.

در این نرم افزار شما میتوانید با اجازه دسترسی به مخاطبین دوستان خود را نیز پیدا کنید.

در نرم افزار Panco یک قسمت چت قرار داده شده است که به شما مانند نرم افزار تلگرام قابلیت های فراوانی را میدهد ، برای مثال میتوانید با یکدیگر چت کنید و یا گروه بسازید و بازی خود را هماهنگ کنید.

بازی مافیا آنلاین
بازی مافیا آنلاین

در نرم افزار پنکو شما (با آپدیت جدید) میتوانید تا 17 نفر در دست بازی کنید و نقش هایی از جمله ، پدرخوانده ، دکتر لکتر ، مافیا ساده ، ناتاشا ، دکتر شهر ، کاراگاه ، اسنایپر و… را داشته باشید و در بازی با استفاده از صدا ، فیلم و متن حرف بزنید و بازی لذت بخش را داشته باشید.

همچنین میتوانید از ویژگی هایی مانند چالش و استیکر های صدا دار ، ازیت کردن بازیکنان و… را داشته باشید. شما میتوانید در هر دست 2 بار چالش دریافت کرده و یک بار در نوبت خود حرف بزنید و برای دریافت چالش نیز میتوانید سکه خرج کنید. برای استفاده از استیکر های صدا دار و آیتم های آزار و ازیت باید آنها را خریداری کنید. و برای هر بازیکن در دور بازی استفاده کنید. تعداد استفاده از استیکر های صدا دار 20 بار است و محدودیتی در تعداد بازی ها ندارد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

‫2 نظر

  • کافه گیم گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *